ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروشگاه تارگت با راه اندازی Open House تعریف خود از خانه هوشمند را به نمایش گذاشت

تارگت، غول خرده فروشی آمریکایی یک فروشگاه کوچک به نام Open House را در قلب شهر سانفرانسیسکو به فروش گجت های متنوع در زمینه هوشمند سازی خانه ها و اینترنت اشیاء اختصاص داده است. این فروشگاه ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

تارگت، غول خرده فروشی آمریکایی یک فروشگاه کوچک به نام Open House را در قلب شهر سانفرانسیسکو به فروش گجت های متنوع در زمینه هوشمند سازی خانه ها و اینترنت اشیاء اختصاص داده است. این فروشگاه به شکل نمونه کوچکی از یک خانه هوشمند طراحی شده تا هم خریداران با گشت و گذار در این فروشگاه به عملکرد هر دستگاه پی ببرند و هم سازندگان گجت ها بتوانند راه های تازه ای برای ایجاد تعامل و ارتباط با دیگر ابزارهای ساخت سازندگان دیگر پیدا کنند.

در ادامه این مطلب برای مشاهده توضیحات بیشتر و تصاویر این فروشگاه با دیجیاتو همراه باشید.

هرکدام از این گجت ها روی یک میز به نام Deep Dive قرار داده شده که در پایین آن مانیتور بزرگی تعبیه شده و کاربران با استفده از آن می توانند نحوه عملکرد هر دستگاه به طور مستقل و میزان توانایی برقراری ارتباط آن با ابزارهای دیگر از طریق اینترنت اشیاء را مشاهده نمایند. کاربران همچنین می توانند بررسی کنند این ارتباط به شکل مقیم ارائه شده است یا لازم است با استفاده از سرویس های سوم شخص مثل IFTTT یا Yonomi انجام شود.

برخی از دستگاه ها قابلیت تعامل با ابزارهای متعددی را داشته و برخی دیگر تنها با یک ابزار دیگر ارتباط برقرار می کنند و برخی نیز از این قابلیت به کلی محروم هستند. تارگت برای ایجاد امکان مقایسه این قابلیت بین دستگاه های مختلف آنها را کنار هم قرار داده و بطور مثال می توان با استفاده از اطلاعات میزهای Deep Dive دید کع دستبند هوشمند ۲۵۰ دلاری Fitbit Surge قابلیت اتصال به ۳ دستگاه دیگر را دارد، در حالی که Jawbone Up3 با قیمت تنها ۱۸۰ دلار یا نسل پیشین آن با قیمت تنها ۱۰۰ دلار تعامل با چندین برابر این تعداد را ممکن می کند.

تارگت قصد دارد داده ها و بازخوردهای جمع آوری شده در مورد ۳۵ محصول موجود در این فروشگاه را به سازندگان انتقال داده و در آینده حتی پروتوتایپ های آنها را نیز در این محل به نمایش گذارد. ایجاد چنین فروشگاهی ضمن اینکه دورنمایی از فروشگاه ها و محصولات آینده را نشان می دهد، به سازندگان نیز این نکته را گوشزد می کند که محقق کردن خانه های هوشمند صرفا به چهارچوب آزمایشگاه های این شرکت ها محدود نشده و برای رسیدن به چنین هدفی لازم است ابزارهای تولیدی نیز قابلیت برقراری ارتباط و تعامل با یکدیگر را داشته باشند.

در پایان می توانید تصاویر این فروشگاه جذاب را مشاهده نمایید.

0708-target-1-1

0708-target-2-1

0708-target-3-1

0708-target-4-1

0708-target-5-1

0708-target-6-1

0708-target-8-1

0708-target-9-1

0708-target-10-1

0708-target-11-1

0708-target-12-1

0708-target-14-1

0708-target-15-1

0708-target-16-1

0708-target-17-1

0708-target-18-1

0708-target-13-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • m
    m | ۲۱ تیر ۱۳۹۴

    حالم بهم خورد...

  • hublot
    hublot | ۲۱ تیر ۱۳۹۴

    نمیدونم چرا کلا این سانفرانسیسکو رو دوس دارم!
    :)
    آدم همش دلش میخواد بره سانفرانسیسکو
    این فروشگاه تارگت هم که باز شده دیگه بیشتر دلش میخواد بره!

  • mohammad
    mohammad | ۲۱ تیر ۱۳۹۴

    فوق العاده بود

مطالب پیشنهادی