ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل بدون حاشیه Lavender سونی ماه آینده رونمایی خواهد شد

چندی پیش تصاویری از یک موبایل جدید سونی با نام لاوندر منتشر شد که نوید عرضه نخستین تلفن هوشمند بدون حاشیه از این شرکت را به طرفدارانش می داد. حالا گزارش تازه ای در این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

چندی پیش تصاویری از یک موبایل جدید سونی با نام لاوندر منتشر شد که نوید عرضه نخستین تلفن هوشمند بدون حاشیه از این شرکت را به طرفدارانش می داد. حالا گزارش تازه ای در این رابطه به دست آمده که نشان می دهد دستگاه یاد شده با نام Xperia T4 Ultra (شماره مدل E5503) ماه آینده رونمایی خواهد شد.

همانطور که گفته شد اکسپریا T4 Ultra نخستین موبایل بدون حاشیه این کمپانی ژاپنی خواهد بود و آنطور که در گزارشات آمده مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل است که احتمالا تراکم پیکسلی اش نیز برابر با 401ppi خواهد بود.

توان پردازشی این دستگاه از طریق یک چیپست 64 بیتی MT-6752 تامین می گردد که آن نیز شامل یک پردازنده هشت هسته ای و 1.7 گیگاهرتزی و همچنین پردازنده گرافیکی Mali-T760 می گردد.

2 گیگابایت رم نیز برای لاوندر در نظر گرفته شده و دوربین های اصلی و جلویی آن نیز هر دو از نوع 13 مگاپیکسلی هستند و یک فلاش LED نیز در قسمت پشت دستگاه تعبیه گردیده.

آنطور که گفته شده این مدل به طور همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد و نسخه 5.0 اندروید نیز از قبل روی آن بارگذاری گردیده. T4 Ultra از استاندارد ارتباطی 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد و احتمالا رنج قیمتی اش هم مابین 280 تا 300 دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Yahya
    Yahya | ۲۲ تیر ۱۳۹۴

    دوستان کسی راه‌حلی برای حل مشکل xmodgames و پردازنده‌های اینتل داره ؟! یا باید بیخیالش بشم؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی