ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حافظه رم ۴ گیگابایتی و قابلیت شارژ بیسیم برای گلکسی نوت ۵ تایید شد

پیش از این و با فاصله نسبتا کمی از عرضه گلکسی نوت ۴، شایعاتی در مورد نوع نمایشگر، قلم و چیپ مورد استفاده در نسل بعد این دستگاه منتشر شده بود. اکنون اما سایت SamMobile ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۲ تیر ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

پیش از این و با فاصله نسبتا کمی از عرضه گلکسی نوت ۴، شایعاتی در مورد نوع نمایشگر، قلم و چیپ مورد استفاده در نسل بعد این دستگاه منتشر شده بود. اکنون اما سایت SamMobile موفق شده از منابع قابل اطمینان خود در شرکت سامسونگ مشخصات دقیق تری از محصول یاد شده بدست آورد.

بر اساس این اطلاعات گلکسی نوت ۵ به ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع LP-DDR4 مجهز خواهد بود. این دستگاه همچنین اولین محصول سامسونگ است که سیستم-بر-چیپ اگزینوس ۷۴۲۲ در آن مورد استفاده قرار می گیرد.

سامسونگ در تولید این چیپست برای نخستین بار موفق شده پردازنده ۸ هسته ای ۶۴ بیتی، حافظه رم، واحد پردازش گرافیکی و مودم Shannon 333 LTE را درون یک قطعه جای دهد.

همچنین گفتنیست شایعات پیشین از مجهز بودن گلکسی نوت ۵ به قلم S Pen و نمایشگر ۵.۶۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن QHD حکایت داشتند. گفته می شود این محصول همانند گلکسی اس ۶، از بدنه شیشه ای در پشت با قابلیت شارژ بیسیم مبتنی بر تکنولوژی های WPC و PMA بهره می برد. رنگ های درنظر گرفته شده برای این دستگاه نیز مشکی، طلایی، نقره ای و سفید خواهد بود.

در مورد زمان عرضه گلکسی نوت ۵ نیز گفته می شد قرار است این محصول در نمایشگاه IFA 2015 معرفی شود، اما شنیده های تازه از این موضوع حکایت دارند که سامسونگ تصمیم گرفته نسل بعدی پرچمدار سری نوت خود را به دلیل فروش پایین تر از حد انتظار Galaxy S6 duo و برای جلوگیری از رقابت مستقیم با نسل بعدی آیفون، زودتر از موعد، در اواسط آگوست و مصادف با اواخر مرداد ماه رونمایی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • Notam
    Notam | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    بهترین موبایل های سامسونگ، سری نوت هستند.
    ولی پیش از این کمپانی شیائومی با تولید "می نوت پرو" اقدام به استفاده از رم 4گیگ DDR4 برای اولین بار در موبایل کرده بود و با استفاده از سی پس یو سری 810 کوالکوم به یکی از قویترین گوشی های هوشمند تبدیل شده است.

  • Peyman_Cz
    Peyman_Cz | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    من اون موقع که نوت 1 اومد گذاشتم قیمتش بیاد پایین بعد خریدم
    اونایی که میرن سراغ سری نوت بیشتر به خاطر امکانات بی نظیر قلمشه که تو هیچ محصولی نمیشه پیداشون کرد. تا امروز هم امکانات نرم افزاری نوت 2 و 3 رو هک کرده روش نصب دارم. و باتریش رو هم با یه باتری 3000 پلیمری عوض کردم که خیلی عالی شده و هنوزم دلم نمیاد بفروشمش و فقط حاضرم با سری نوت عوضش کنم! بی قلمی بد دردیه!!

  • Benzin
    Benzin | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    سری نوت سامسونگ، تنها محصولاتی هستن که کسی نمی تونه ازشون تعریف نکنه. بسیار کاربردی و بهترین ابزار تولید محتوا.
    البته قاعدتا نواقصی هم خواهد داشت، همون طوری که هر ساخته ی دست بشر کامل نیست.

  • Amir hosein_elf
    Amir hosein_elf | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    دوستان می خوام نوت 4 بگیرم ولی میدونم نوت 5 احتمالا خیلی قویتره،واسه همین یه راهنمایی بکنید
    به نظرتون نوت 5 بعد از معرفی چند ماه طول میکشه تا دو میلیون بیاد؟؟
    بعد سوال دیگه اینکه بین نوت4 و گلگسی س6 و جی4 کدومو پیشنهاد میدین؟
    مرسی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی