ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نوکیا نسخه بتای عمومی جدیدی از HERE Maps را در اختیار کاربران اندروید قرار داد

علیرغم اینکه احتمال فروش اپلیکیشن HERE Maps توسط نوکیا همچنان بالاست، اما این باعث نشده که سازندگانش به فکر بروزرسانی این ابزار بی نظیر مسیریابی نباشند. HERE Maps در مدت زمانی کوتاه توانست به یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

علیرغم اینکه احتمال فروش اپلیکیشن HERE Maps توسط نوکیا همچنان بالاست، اما این باعث نشده که سازندگانش به فکر بروزرسانی این ابزار بی نظیر مسیریابی نباشند. HERE Maps در مدت زمانی کوتاه توانست به یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های نقشه و مسیریابی در اندروید تبدیل شود، هر چند اگر بتوانیم از گوگل مپز (که از لحاظ قابلیت های آفلاین در برابر نوکیا حرفی برای گفتن ندارد) چشم پوشی کنیم.

برای هر چه بهتر شدن تجربه کار با HERE Maps، نوکیا به تازگی از عرضه یک نسخه بتای عمومی برای نسخه اندروید اپلیکیشن مسیریابی خود خبر داده که قابلیت های جدیدی را به این سرویس خواهد افزود.

این بدان معناست که افراد ثبت نام کرده برای این نسخه بتای عمومی می توانند تا پیش از عرضه نسخه بروزشده در پلی استور، پیش نمایشی از تغییرات رابط کاربری و قابلیت های جدید HERE Maps داشته باشند.

از تغییرات این نسخه جدید می توان به رابط کاربری جدید و خصوصا منوی زمینه آن اشاره نمود. در جدیدترین نسخه بتای HERE Maps می توانید در هر نقطه از نقشه انگشت خود را نگه دارید تا دایره هایی در زمینه تصویر نمایان شوند.

با استفاده از این دایره ها می توانید بدون نیاز به مراجعه به منوی اصلی اطلاعات آن نقطه را مشاهده کنید، محلی را به اشتراک بگذارید، مسیر های منتهی به آن نقطه را بیابید و یا با مسیریابی جاده ای به سمت مقصد شروع به رانندگی نمایید.

اگر به استفاده از این نسخه بتا مشتاقید می توانید از این لینک برای دریافت آن اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    کاش دیجیاتو یه پست در مورد امکانات خاص و نحوه صحیح استفاده و همچنین چگونگی کار با نقشه های آفلاین و مسیر یابی تو کشور خودمون و هر نکته مهم و لازمی میداشت! آخه من بیشتر کسایی که (شما بخون هر کی)میشناسم تقریبا هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداره و واسه همین اصلن استفاده نمیکنه از این امکانات درست مثل باقی امکانت مثل گوگل درایو و گوگل وان درایو و یا ای کلود و سینک اطلاعات در اکانت شخصی گوگل یا مایکروسافت یا اپل! فضای کلود هم که دیگه هیچ بیخیال!
    به طور کل آموزش در مورد تکنولوژی و امکانات جدید تو کشور ما خیلی عقب هستش و بیشتر کسایی که یه چیزایی بلد هستن یا خودشون گشتن و یاد گرفتن یا تو گروه های دوستانه از هم یه چیزایی گرفتن!
    بیشتر انجمن ها هم بدلیل آشفتگی و محیط شلوغ و بی سرو ته اصلن جای خوبی واسه آموزش نیستن!

    البته جسارت نشه ها در مورد اطلاعات و مهارت های دوستان گلم در اینجا هیچ شکی ندارم منظور کمبود اطلاعات خودم و علاقه به یاد گیری بیشتر هست!
    به قول مادربزرگم آدم نادون همیشه میگه میدونم میدونم اما آدم دانا میگه بگو تا بدونم!

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۲ تیر ۱۳۹۴

    نوکیا است دیگر، همیشه میخواهد بی نظیر باشد ...

    • sherlock tux
      sherlock tux | ۲۲ تیر ۱۳۹۴

      امیدوارم نوکیا هر چه زودتر موبایل اندرویدی تولید کنه تا بی نظیریش همیشه ماندگار باشه :)

  • rouzbeh
    rouzbeh | ۲۲ تیر ۱۳۹۴

    اولا مپ و سرچ یعنی گوگل دوما قابلیت افلاین دیگه چیه !!!! مگه نت همیشه نیستش ?!

  • koosha
    koosha | ۲۲ تیر ۱۳۹۴

    من که قبلا تو نوکیا(گوشی سیمبین) داشتم خیلی خوب بود ولی حالا نسخه ی اندروییدش به اندازهی نوکیا خوب نیست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی