ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت ۵ در ۲۱ مرداد رونمایی شده و دو روز بعد به فروش می رسد [شایعه]

منبع تایوانی به نام Digitimes به واسطه منابع نزدیک به سامسونگ خبر می دهد که شرکت کره ای در تاریخ ۱۲ آگوست - ۲۱ مرداد در شهر نیویورک از گلکسی نوت ۵ رونمایی به عمل خواهد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

منبع تایوانی به نام Digitimes به واسطه منابع نزدیک به سامسونگ خبر می دهد که شرکت کره ای در تاریخ ۱۲ آگوست - ۲۱ مرداد در شهر نیویورک از گلکسی نوت ۵ رونمایی به عمل خواهد آورد. همین منبع خاطر نشان کرده که در روز های پس از معرفی به سرعت سامسونگ نوت ۵ را در بازارهای بزرگ به فروش خواهد رساند.

Digitimes سابقه ای طولانی در ارائه اخبار و شایعات صحیح، پیش از برگزاری رویدادها دارد و از همین رو می توان به گفته هایش تا حد زیادی اطمینان کرد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس این گزارش، گلکسی نوت ۵ در آگوست رونمایی خواهد شد و در واقع سامسونگ برای مبارزه با فروش بالای آیفون های جدید اپل، قصد دارد عضو تازه خانواده نوت را اندکی زودتر و پیش از موعد مقرر سالانه معرفی کرده و به فروش نیز برساند.

در صورتی که این گزارش صحیح باشد، سامسونگ در تاریخ ۱۴ سپتامبر - ۲۳ مرداد ماه، عرضه و فروش گلکسی نوت ۵ را آغاز می کند. با چنین اقدامی، شرکت کره ای دقیقا یک ماه فرصت دارد تا پیش از به بازار آمدن آیفون های جدید، تا جای ممکن به تنهایی تاخت و تاز کند.

در این میان باید خاطر نشان کرد که چهار نمونه قبلی گلکسی نوت، در حاشیه کنفرانس IFA و در شهر برلین آلمان رونمایی شده اند. کنفرانسی که معمولا در میانه ماه سپتامبر - اواخر شهریور شروع به کار می کند.

مدیر بخش سامسونگ موبایل، آقای J.K. Shin پیشتر عنوان نموده بود که شرکتش باز هم از الگوی پیشین پیروی خواهد کرد اما اکنون منابع معتبری همچون وال استریت ژورنال نیز اذعان دارند که نوت جدید در آگوست - مرداد رونمایی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    من از اولین کسانی بودم که نوت4 رو خرید و تا الان خیلی هم با قلم کار کرده ام ولی مشکلی نداشتم حتما مشکل شما از صفحه نمایش گوشیتون بود
    برادر من هم نوت3داره! و اینکه در کل من مشکلی ندیدم و براحتی بازی هایی شبیه آسفالت8 و برادرز آرمی و nba و.... رو اجرا میکنه
    بهتر بنچمارک هم سر بزنید! من که گوشی خودم رو زدم رتبم 12شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی