ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند موتو جی با استفاده از ابزار موتو میکر قابل شخصی سازی خواهد بود

در سال 2013 میلادی، موتورولا اقدام به طراحی و تولید یک تلفن هوشمند اندرویدی مقرن به صرفه کرد که با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شد. موبایل یاد شده موتو جی نام داشت و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

در سال 2013 میلادی، موتورولا اقدام به طراحی و تولید یک تلفن هوشمند اندرویدی مقرن به صرفه کرد که با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شد. موبایل یاد شده موتو جی نام داشت و میلیون ها عدد از آن به فروش رفت.

همین موفقیت این تصور را در ذهن بسیاری به وجود آورد که در سال 2014 نیز شرکت سازنده قطعا نسخه جدیدی از آن موبایل را رونمایی خواهد کرد که همینطور هم شد. نسل دوم موتو جی بزرگ تر از نسخه اولیه اش بود و از بسیاری جهات یک سر و گردن بالاتر از آن قرار داشت و در عین حال با همان قیمت پایین عرضه گردید.

حالا گفته می شود که نسل سوم این موبایل نیز در راه است. ظرف هفته های اخیر، رندرهای متعددی از موتو جی 2015 در فضای مجازی منتشر گردیده و امروز هم تصاویری تازه ای از این موبایل به دست آمده که شاید در میان موارد قبلی دقیق ترینشان باشد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

از طرف دیگر، با در نظر داشتن تصاویر منتشر شده، احتمال آنکه امکان شخصی سازی مدل سال 2015 این موبایل با استفاده از ابزار موتو میکر فراهم گردد بسیار بالاست. به این ترتیب، کاربران می توانند پیش از تحویل گرفتن موبایل خریداری شده خود، آن را طبق سلیقه شخصی شان بهینه سازی نمایند.

آنطور که از روی این عکس ها می توان حدس زد، طیف وسیعی از قاب های رنگی برای موتو جی فراهم خواهد بود و حتی می توان تیره یا روشن بودن این رنگ ها را نیز انتخاب نمود.

درهر صورت، بخش جلویی این موبایل یا سفید خواهد بود یا مشکی. از طرف دیگر اگر وجود ابزار موتو میکر برای موتو جی حقیقت داشته باشد، پیش بینی می شود که این قابلیت تنها در شمار اندکی از بازارها قابل دسترس باشد.

این اطلاعات هنوز به صورت رسمی تایید نشده اند، با این همه خبر از سوی evleaks منتشر شده که یک منبع موثق به شمار می رود و همین امروز ده ها رندر تهیه شده با استفاده از ابزار مومیکر را برای موبایل موتو جی لو داد.

این رندرها همزمان با انتشار شایعاتی در مورد وجود نسخه سال 2015 موتو جی با رم 2 گیگابایتی به فضای مجازی راه یافته اند. در هر صورت این میزان رم دو برابر مقدار در نظر گرفته شده برای مدل های پیشین موتو جی است و علاوه بر این گفته می شود مدلی از این موبایل با پشتیبانی از DTV (یک فرمت تلویزیونی دیجیتال برای دستگاه های موبایل) نیز در راه است که این خبر نیز با استناد به کدهای لو رفته منتشر گردیده است.

Code-seems-to-confirm-a-2GB-Moto-G-model

Moto-G-2015-to-join-the-MotoMaker-club (1)

Moto-G-2015-to-join-the-MotoMaker-club (2)

Moto-G-2015-to-join-the-MotoMaker-club (3)

Moto-G-2015-to-join-the-MotoMaker-club

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • V For Vandeta
    V For Vandeta | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    پولهارو جمع کنیم ارزون شد بریم برای خرید من که چشمم اب نمی خوره .... ولی هی چی پشتیبانی گوگل و موتورولا و موتو ایکس نمی شه ....

  • Nima
    Nima | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    آقا اين خبر توافق كو؟
    چرا ديجي دفت رو ابرا و وقتي برگشت خبر غيب شد؟
    چيز خاصي من توش نخوندم كه...

  • Alecferaa
    Alecferaa | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    موتو جی جدید از موتو اکس خوشگل تر به نظر میاد . نمی دونم چرا همیشه طراحی گوشی های ارزون رو بیشتر دوس دارم . این اتفاق بین لومیاها هم میفته که گوشی ها ارزنشون شیک تر و خوش دست تر هستن .

مطالب پیشنهادی