ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش سری هیلو به 65 میلیون واحد رسید

مایکروسافت امروز رسما از رسیدن به هدفی جدید پرده برداشت: فروش سری هیلو به 65 میلیون نسخه رسید. درست پیش از عرضه Halo: The Master Chief Collection، فروش این سری 60 میلیون اعلام شده بود و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

مایکروسافت امروز رسما از رسیدن به هدفی جدید پرده برداشت: فروش سری هیلو به 65 میلیون نسخه رسید. درست پیش از عرضه Halo: The Master Chief Collection، فروش این سری 60 میلیون اعلام شده بود و حالا پس از چند ماه، 5 میلیون واحد به این رقم اضافه شده است.

سری هیلو تا به امروز شامل 4 عنوان شماره دار، 2 عنوان فرعی و 3 عنوان غیر اول شخص بوده و یکی از ارزشمندترین گنجینه های مایکروسافت به حساب می آید. Halo: The Master Chief Collection اکتبر سال گذشته منتشر شد و 4 عنوان اصلی را در خود گنجانده بود.

لازم به ذکر است که آمار شرکتی را می توان دقیق ترین آمار اعلام کرد. همانطور که سونی نیز چندی پیش در مورد میزان فروش پلی استیشن 4 آماری ارائه کرده بود، آمار مایکروسافت نیز دقیق و کاملا رسمی است، بنابراین لازم نیست به انتظار انتشار بیانیه شرکت های آماری باشیم.

Halo 5 قرار است اواخر امسال به صورت انحصاری برای کنسول جدید مایکروسافت، اکس باکس وان به بازار عرضه شود و از آنجایی که فروش این سری همیشه بالا بوده، انتظار می رود هیلو 5 نه تنها فروش خوبی داشته باشد، بلکه به اکس باکس وان هم کمک کند تا شرایط بهتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    یه جوری میگید انگار تعجب داره که انقدر فروخته!
    من تعجب میکنم که چرا بیشتر نفروخته!
    Halo Reach به یادموندنی ترین بازی عمرم بود!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی