ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Diabetes Logbook؛ اپلیکیشنی برای کمک به کنترل بیماری در افراد مبتلا به دیابت

دیابت یکی از بیماری های فراگیر در دنیاست و هم اکنون میلیون ها نفر با مشکلات آن دست و پنجه نرم می کنند. بنابر آخرین آمار اعلام شده، از هر 20 نفر ایرانی یک نفر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

دیابت یکی از بیماری های فراگیر در دنیاست و هم اکنون میلیون ها نفر با مشکلات آن دست و پنجه نرم می کنند. بنابر آخرین آمار اعلام شده، از هر 20 نفر ایرانی یک نفر مبتلا به دیابت است، بنابراین پیشگیری از بروز این مشکل و آموزش و کمک به بیماران مبتلا به آن برای غلبه و کنترل این بیماری اهمیت فراوانی دارد.

تغذیه صحیح، دوری از مواد قندی و ورزش مکرر می تواند نقش موثری در کنترل بیماری دیابت داشته باشد، از این رو موسسه آلمانی mySugr اپلیکیشنی تحت عنوان Diabetes Logbook را برای مبتلایان به این بیماری طراحی کرده.

با کمک این ابزار بسیار مفید، مبتلایان به دیابت نوع یک و دو می توانند با وارد نمودن وضعیت قند خون، میزان تزریق انسولین، ثبت خورد و خوراک و فعالیت های ورزشی با استفاده از اطلاعات اپلیکیشن به کنترل بیماری پرداخته و از عوارض شدید آن هر چه بیشتر دور بمانند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

تمام استفاده کنندگان از Diabetes Logbook اعتراف می کنند که با نصب این اپلیکیشن، همواره مشتاق این بوده اند که روزانه اطلاعات مربوط به وضعیت بدن خود را در آن وارد کنند. پنج دقیقه که با اپلیکیشن کار کنید متوجه علت این استقبال بی نظیر خواهید شد.

Diabetes Logbook که هم اکنون پرطرفدارترین اپلیکیشن دیابت در دنیاست، ابزاری است که در محیطی زیبا و چشم نواز به ثبت اطلاعات مربوط به وضعیت بدن در بیماران مبتلا به دیابت نوع یک و دو می پردازد و سعی می کند که با دادن روحیه به بیماران دیابتی، آنها را در بهبود پروسه درمانی شان کمک کند.

Diabetes Logbook 2

اطلاعاتی مثل میزان گلوکز خون، کربوهیدرات، وعده غذایی مصرف شده، میزان انسولین و فعالیت های ورزشی را می توان در هر لحظه وارد اپلیکیشن کرد تا Diabetes Logbook با ارائه نمودارهای لحظه به لحظه، بیمار را از وضعیت قند خونش با خبر کند.

جالب اینجاست که به غیر از وارد کردن میزان قند خون به طور دستی، می توان اطلاعات را با اتصال مستقیم دستگاه سنجش قند به موبایل وارد اپلیکیشن کرد و ضمنا برای پیشگیری از فراموشی در وارد کردن اطلاعات، گزینه ای برای تنظیم یادآور هم در اپ گنجانده شده.

Diabetes Logbook یک سری چالش هم برای دادن روحیه به بیماران دیابتی در نظر گرفته. به عنوان مثال اگر بیمار موفق شود تا چند روز قند خون خود را تا حد معینی نگه دارد، اپلیکیشن بابت این تلاش به او یک نشان اعطا می کند و همواره بیمار را برای کنترل وضعیت بدن تشویق می کند.

یکی دیگر از امکانات بسیار عالی اپ، توانایی گرفتن خروجی PDF یا XLS از داده هاست. بنابراین بیمار می تواند در مراجعه بعدی به پزشک معالج، این اطلاعات را جهت کمک به درمان در اختیار وی قرار دهد. البته تنها با ارتقای Diabetes Logbook به نسخه Pro چنین امکانی تحقق خواهد یافت.

Diabetes Logbook برای iOS و اندروید عرضه شده و حتی می توان از نسخه تحت وب آن در مرورگر هم بهره گرفت. اگر فردی مبتلا به این بیماری در خانواده داشته یا خودتان مشکل دیابت دارید، توصیه می کنیم حتما یکبار این اپلیکیشن کاربردی را امتحان کنید و ببینید که چقدر کنترل قند خون با راهنمایی ها و انگیزه های این اپلیکیشن به کار ساده ای تبدیل می شود.

Diabetes Logbook by mySugr

Diabetes Logbook by mySugr

سازنده: mySugr GmbH قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 20.6 / 14.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • masoumeh
    masoumeh | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

    عالی بود هم خودش هم وب سایتش

مطالب پیشنهادی