ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپو تلفن هوشمند میان رده و زیبای Mirror 5 را معرفی کرد

کمپانی چینی آپو که مدتی پیش تلفن هوشمند Mirror 5S را به معرفی کرده بود، اکنون نیز مدل جدیدی را به نام Mirror 5، به خانواده این سری اضافه کرده است. سازنده، این محصولات میان رده زیبا ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۴ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

کمپانی چینی آپو که مدتی پیش تلفن هوشمند Mirror 5S را به معرفی کرده بود، اکنون نیز مدل جدیدی را به نام Mirror 5، به خانواده این سری اضافه کرده است. سازنده، این محصولات میان رده زیبا را به دلیل نوع طراحی بدنه شان سری «آینه» نامگذاری کرده است. آپو می گوید ساختار الماس گونه قسمت پشتی این محصولات را با تاباندن اشعه فرابنفش ایجاد می کند، ساختاری که باعث بازتاب نور را در زوایای مختلف و با جلوه ای چشم نواز می گردد.

این محصول در ۲ رنگ آبی و سفید عرضه شده و حداقل روی کاغذ، خصوصیات سخت افزاری آن، به اندازه طراحی دستگاه جذاب به نظر نمی رسند. Mirror 5 به یک چیپست ۴ هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و دوربین ۵ مگاپیسکلی در جلو مجهز است.

آپو سعی کرده کرده این مشخصه های معمولی را با ارائه یک لنز واید با گشودگی f/۲.۲ و قابلیت های نرم افزاری متنوع برای عکاسی جبران کند. حالت های عکاسی مختلفی از جمله beautify برای روتوش، double exposure برای ترکیب ۲ عکس، فیلترهای مختلف، تایم لپس، پانوراما و غیره.

سیستم عامل این دستگاه نیز نسخه ۲.۱ ColorOS است که بر مبنای اندروید ۵.۱ ساخته شده و امکانات مختلفی از جمله smart cleaner برای پاکسازی حافظه و shake to sort را برای مدیریت سریع صفحه خانگی ارائه می کند.

گفتنیست آپو هنوز در مورد قیمت Mirror 5 و بازارهایی که این محصول در آنها عرضه می شود اطلاع رسانی نکرده و باید برای مشخص شدن این جزئیات اندکی بیشتر صبور بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

    حداقل تو عکس که ظاهر زیبا و چشم نوازی داره مشخصاتش معمولیه اما اگه قیمتش پایین باشه با توجه به اینکه تو رنج پایین گوشی زیبا کم گیر میاد میتونه گزینه خوبی باشه!

  • ravi
    ravi | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    ما که تو ایران دستمون به این گوشی ها نمیرسه و چرا اینقدر سایت به این مارک ها بها میده؟

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    قاب پشتش باحاله ، یاد htc touch diamond افتادم

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    اسپم / ویدیو داخل اینستاگرم که جدید گذاشتم و مربوط می شه به WPC 2015 که دیروز برگزار شد ، ببینیتش مغزتون منفجر می شه و البته این فقط چند ثانیه است ، کلش خیلی جذاب تره و اطلاعات بیشتری بهتون می ده ، فقط نمی دونم چرا خبرش و ویدیو یا تحلیل و ... ازش داخل سایت نیست ، از این در تعجبم
    https://instagram.com/p/5KFwm4RVSV/?taken-by=divangreedy8

مطالب پیشنهادی