ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل هوشمند گلکسی A8 از سامسونگ بالاخره به شکل رسمی معرفی شد

از ماه گذشته تا کنون، بازار شایعات برای گلکسی A8 بسیار داغ بود؛ می توان گفت سامسونگ به شکل ماهرانه ای، اطلاعات فاش شده از باریک ترین موبایل خود تا به امروز را مدیریت کرد و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ تیر ۱۳۹۴ | ۰۹:۰۲

از ماه گذشته تا کنون، بازار شایعات برای گلکسی A8 بسیار داغ بود؛ می توان گفت سامسونگ به شکل ماهرانه ای، اطلاعات فاش شده از باریک ترین موبایل خود تا به امروز را مدیریت کرد و زمانی که کاربران دیگر با همه مشخصات فنی و ظاهری این تلفن هوشمند آشنا شده بودند، در نهایت آن را معرفی نمود.

گلکسی A8 را می توان اولین موبایل زیر ۶ میلیمتر سامسونگ قلمداد کرد؛ موبایلی که به شکل صحیح اگر بخواهیم بگوییم، از یک ضخامت ۵.۹ میلیمتری برخوردار است که صرفا ۱۵۱ گرم نیز وزن دارد. میزان وزنی که با توجه به شاسی فلزی و البته اندازه ۵.۷ اینچی نمایشگر، تقریبا تحسین برانگیز است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تلفن هوشمند گلکسی A8 از سامسونگ، مشمول یک نمایشگر ۵.۷ اینچ از نوع Super AMOLED شده که می تواند رزولوشن تمام اچ دی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. از طرف دیگر، سامسونگ تصمیم گرفته تا در باریک ترین موبایلش به سراغ شریک تجاری دیرینه ی خود به نام کوالکام رفته و از چیپست اسنپدراگون ۶۱۵ استفاده کند؛ سیستم-بر-چیپی ۸ هسته ای و ۶۴ بیتی که فرکانسش تا ۱.۵ گیگاهرتز بالا رفته و یک چیپ حافظه رم ۲ گیگابایتی نیز بر روی آن به همراه ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی موجود است.

سامسونگ سنسور دوربین اصلی را خودش طراحی کرده؛ یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ISOCELL که اندازه ای کوچک تر از نمونه ی ساخت سونی که در گلکسی اس ۶ به کار رفته دارد. دوربین جلو نیز ۵ مگاپیکسل بوده و از ویژگی زاویه باز و همچنین گشودگی دهانه لنز f/1.9 بهره می جوید.

سامسونگ البته قادر گشته تا یک باتری ۳.۰۵۰ میلی آمپری را در گلکسی A8 جای دهد؛ آن هم با توجه به باریکی بیش از اندازه ی موبایل. از سوی دیگر زمانی که این تلفن هوشمند به دست خریدار برسد، با اندروید ۵.۱ همراه خواهد بود و مشخصا پوششی از رابط کاربری نه چندان محبوب تاچ ویز نیز بر روی اندروید ۵.۱ خودنمایی خواهد کرد. نکته ی مثبت دیگر البته حضور یک سنسور اثر انگشت در کلید Home است که آن هم مانند گلکسی اس ۶، ارتقا یافته و از نسل های پیشین بسیار بهتر کار می کند. همچنین باید اشاره داشت که این موبایل بر خلاف پرچمدار جدید کره ای ها، از درگاه کارت حافظه برخوردار است.

در صورتی که اخبار این موبایل را دنبال کرده باشید، نوشته بودیم که چگونه تصاویر فاش شده از گلکسی A8 ابتدا از کشور چین منتشر شده اند؛ همین موضوع مشخص می کند که سامسونگ می خواهد تعداد بالایی از این موبایل را در کشور یاد شده به فروش رسانده و ابتدا نیز آن را در چین عرضه کند. لازم به ذکر است که شرکت کره ای هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت جدیدترین عضو خانواده A را منتشر ننموده.

Samsung-Galaxy-A8 (2)-w600

Samsung-Galaxy-A8 (3)-w600

Samsung-Galaxy-A8 (4)-w600

Samsung-Galaxy-A8 (5)-w600

Samsung-Galaxy-A8 (6)-w600

Samsung-Galaxy-A8 (7)-w600

Samsung-Galaxy-A8 (8)-w600

Samsung-Galaxy-A8 (9)-w600

Samsung-Galaxy-A8 (10)-w600

Samsung-Galaxy-A8 (11)-w600

Samsung-Galaxy-A8 (12)-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • عرفان ابوالحسنی
    عرفان ابوالحسنی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    سلام دوستان
    من میخوام این گوشیو بخرم اما نمیدونم خوبه یانه/طبق مشخصاتی که نوشته باید گوشی خوبی باشه ولی باز....
    بنظرتون بخرم یانه؟؟؟؟

  • امیر
    امیر | ۲۹ تیر ۱۳۹۴

    مثل اینکه بیشتر دوستان به این جمله ی (رابط کاربری نه چندان محبوب تاچویز) اعتراض دارن.لطفا اونو از متن پاک کنید من نمیدونم رو چه حسابی این چیزهای مزخرف رو مینویسن.رابط کاربری به ایت قشنگی والا...

  • محمد
    محمد | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

    گوشی خوبی ب نظر میاد ولی من که پول ندارم بخرمش :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی