ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای برخی مشخصات سخت افزاری نکسوس قدرتمند ساخت هواوی

در حال حاضر دیگر تقریبا مطمئن هستیم که گوگل تصمیم دارد امسال برای نخستین بار از ۲ دستگاه نکسوسی رونمایی کند. در مورد این ۲ محصول نیز می توان گفت یکی از آنها نسخه تازه ای از ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۴ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

در حال حاضر دیگر تقریبا مطمئن هستیم که گوگل تصمیم دارد امسال برای نخستین بار از ۲ دستگاه نکسوسی رونمایی کند. در مورد این ۲ محصول نیز می توان گفت یکی از آنها نسخه تازه ای از نکسوس ۵ است که توسط ال جی ساخته شده و دستگاه دیگر نیز یک نمونه با سایز بزرگتر و تولید شده توسط هواوی خواهد بود، که پیش از این ساخت آن توسط یکی از کارکنان این شرکت چینی نیز تایید شده است.

هرچند هردو این دستگاه ها برای طرفداران اندروید خالص و گوگل جذاب خواهند بود، اما منصفانه نیست اگر برای اولین نکسوسی که قرار است نتیجه همکاری گوگل و هواوی باشد، هیجان بیشتری به خرج ندهیم.

اکنون نیز Evan Blass به عنوان یکی از مشهور ترین افشا کنندگان اطلاعات محصولات موبایل، در اکانت توییتر خود برخی از خصوصیات سخت افزاری نکسوس هواوی را برای کاربران تشنه این محصول افشا و شایعات پیشین را تایید کرده است. بر اساس این توییت دستگاه یاد شده به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن Quad HD و چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهد بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

evleaks همچنین اعلام کرده این دستگاه نخستین عضو خانواده نکسوسی ها خواهد بود که از بدنه فلزی و حسگر اثر انگشت بهره می برد، که مورد دوم با توجه به ارائه قابلیت پشتیانی از این امکان به شکل مقیم در نسخه بعدی اندروید، قابل انتظار به شمار می رود.

Evan Blass در مورد زمان آغاز عرضه این محصول به بازار نیز بازه سه ماهه چهارم سال جاری میلادی را اعلام کرده، که با زمان مرسوم رونمایی از تلفن های هوشمند نکسوسی توسط گوگل در اواخر پاییز هرسال مطابقت دارد.

با توجه به مشخصات فوق و دیگر شایعاتی که اخیرا در مورد نکسوس تولیدی توسط سازنده کره ای به گوش می رسد، می توانیم انتظار داشته باشیم گوگل این بار در همکاری با سازندگان کره ای و چینی، قوی ترین و به روز ترین سخت افزار ممکن را برای استفاده در تلفن هوشمند نماینده خود برگزیده باشد، هرچند به نظر می رسد برادر بزرگتر تولید شده توسط هواوی، نمونه قوی تر نیز باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • Py House
    Py House | ۶ فروردین ۱۳۹۷

    جدا چرا سری نکسوس دیگه تولید نمیشه واقعا گوشی ها و تبلت های فوق العاده ای بودند به راحتی روت می شدند به راحتی اپدیت می شدند به راحتی رام می خوردند من روی نکسوس 5 ال جی اوبونتو کالی اندروید و... می زدم

  • Py House
    Py House | ۶ فروردین ۱۳۹۷

    نکسوس عجب گوشی بود ?

  • sina
    sina | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

    به خدا من میدونم مشکل نصف مردم چیه من عموم تو جمهوری یه موبایل فروشی داره که اولش فقط تو کار سونی بود بیشتر> اما دید که مردم دنبال یه طراحی گولاخ و جدید و یه انقلاب به اصطلاح تو طراحی هستن اما مشکل مردم ایران اینه که فقط دنبال ظاهرن و این یه واقعیت تلخه

    اما در اصل گوشی های سونی رو من یکی از بهترین ها و کم نظیر ترین ها میدونم و تو قدرت سخت افزار که واقعا تو این چند سال خوب عمل کدر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی