ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل آیپاد تاچ جدید را معرفی کرد

اپل دقایقی پیش سرانجام سری جدید خانواده آیپاد را در وبسایتش قرار داد و بدین شکل از آن ها رونمایی به عمل آورد. آیپاد تاچ به عنوان یکی از پیشرفته ترین پخش کننده های موسیقی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۴ تیر ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۶

اپل دقایقی پیش سرانجام سری جدید خانواده آیپاد را در وبسایتش قرار داد و بدین شکل از آن ها رونمایی به عمل آورد.

آیپاد تاچ به عنوان یکی از پیشرفته ترین پخش کننده های موسیقی در دنیا، اکنون تولد نسل ششم خود را با تغییرات بسیاری جشن می گیرد. این دستگاه که آخرین بار در سال ۲۰۱۴ به روز رسانی شده بود، اکنون با به روز رسانی های متعددی که در آن اعمال شده، قدرتی تازه یافته است.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

نسل ششم آیپاد تاچ اکنون دوربین قدرتمند تری نسبت به گذشته دارد. دوربین iSight این دستگاه به سنسوری ۸ مگاپیکسلی مجهز شده که در مقایسه با سنسور ۵ مگاپیکسلی نسل قبلی، پیشرفت قابل توجهی به شمار می رود. در واقع می توان گفت این به روزرسانی دوربین آیپاد تاچ را هم تراز آیفون های جدید و آیپد ایر ۲ قرار داده است.

علاوه بر ارتقا مگاپیکسل ها، اپل پردازشگر دوربین آیپاد تاچ را نیز ارتقا داده است. به این ترتیب این دستگاه هم اکنون به قابلیت cinematic video stabilization مجهز شده است که به واسطه آن کاربران قادر خواهند بود ویدیو های بدون لرزشی را در هنگام حرکت به ثبت رسانند. حالت Burst Mode و صحنه آهسته نیز از جمله دیگر ویژگی هایی است که دوربین جدید آیپاد تاچ با خود به همراه می آورد.

در کنار ارتقا دوربین، اهالی کوپرتینو پردازشگر iPod Touch را نیز تغییر داده اند. این دستگاه هم اکنون به چیپ ۶۴ بیتی اپل، موسوم به A8 مجهز شده است. این چیپ در واقع همان قطعه ای است که اپل در iPhone 6 و iPhone 6 plus نیز از آن استفاده کرده است.

iPod-touch-sixth-generation-lineup-001

A8 نه تنها به آیپاد تاچ این امکان را می دهد تا جدیدترین بازی ها و اپلیکیش های iOS را اجرا نماید، بلکه قابلیت ثبت اطلاعات ورزشی را نیز برای آن به ارمغان می آورد. بدین ترتیب کاربران آیپاد تاچ از این به بعد می توانند مانند صاحبین آیفون، قدم های خود را به ثبت رسانند و از امکانات اپلیکیشن iHealth بهره مند گردند.

آیپاد تاچ جدید در رنگ های خاکستری فضایی، نقره ای، طلایی، قرمز، صورتی و آبی قابل تهیه است. قیمت مدل های مختلف این دستگاه به شرح زیر است:

  • ۱۶ گیگابایت: ۱۹۹ دلار
  • ۶۴ گیگابایت: ۲۹۹ دلار
  • ۱۲۸ گیگابایت: ۳۹۹ دلار

شایان ذکر است علاوه بر آیپاد تاچ، آیپاد نانو و آیپاد شافل نیز به روز رسانی شده اند. این دو محصول از لحاظ سخت افزاری تغییری نکرده اند و اپل صرفا رنگ های آبی تیره، صورتی و طلایی را به مجموعه آن ها اضافه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • ReZa
    ReZa | ۲۶ مهر ۱۳۹۴

    میخرمش...

  • mostafa
    mostafa | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

    32گیگ اومده
    حدود1100

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی