ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لاجیتک اولین محصولات برند جدید خود Logi را معرفی کرد؛ قاب های ضد ضربه آیپد

کمپانی لاجیتک یک هفته پس از رونمایی برند تازه، جوان پسند و رنگارنگ خود به نام Logi، اولین خانواده محصولات این برند را معرفی کرد. هرچند لاجیتک اعلام کرده محصولات عرضه شده در این برند ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۴ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

کمپانی لاجیتک یک هفته پس از رونمایی برند تازه، جوان پسند و رنگارنگ خود به نام Logi، اولین خانواده محصولات این برند را معرفی کرد. هرچند لاجیتک اعلام کرده محصولات عرضه شده در این برند فراتر از تکنولوژی خواهند بود، اما نخستین نمونه های معرفی شده همگی در همین دسته قرار می گیرند: لوازم جانبی آیپد.

اولین نمونه های این محصولات قاب های مستحکم و بادوام Logi Blok هستند که برای محافظت از آیپد ایرو آیپد مینی در مقابل ضربه و سقوط تا ارتفاع حدود ۲ متر ساخته شده اند. لاجیتک در بیانیه مطبوعاتی خود در این مورد می گوید: «طراحان ما با کمک متخصصین مواد، قاب هایی ساخته اند که بدون افزایش زیاد وزن و ضخامت دستگاه، از قسمت های حیاتی تبلت شما محافظت کند.»

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با نگاهی به این محصولات می توان ادعای مطرح شده در بیانیه سازنده را پذیرفت، چرا که قاب های Logi Blok برخلاف نمونه هایی مثل Otterbox، برای محافظت از دستگاه زیبایی ظاهری آن را تحت تاثیر قرار نمی دهند.

در گوشه های این قاب از پلیمری نرم استفاده شده که قابلیت جذب شوک وارده در اثر سقوط را داراست. لاجیتک همچنین در زیر این لبه ها از مواد سخت استفاده کرده تا این بخش های آسیب پذیر در مقابل صدمات ناشی از ضربه محافظت شوند و شیشه نمایشگر نیز از شکستن در امان باشد. طراحی این قاب ها همچنین برای مطابقت با فلسفه وجودی جوان پسند این برند جدید، در رنگهای متنوع و تند انجام شده.

قیمت قاب های سری Blok در ارزان ترین مدل از ۳۹.۹۹ دلار آغاز می شود که همراه آن یک محافظ نمایشگر نیز ارائه می گردد. مدل Blok Protective Case اما با قیمت ۶۹.۹۹ دلاری، به یک قطعه محافظ نمایشگر مجهز است که قابلیت استفاده به شکل پایه نگهدارنده را نیز داشته و با کمک آن می توان آیپد را در زاویه های مختلف قرار داد.

مدل پرچمدار اما Logi Blok Protective Keyboard Case نام داشته و با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلاری خود، علاوه بر قابلیت های پیشین، از یک کیبورد جدا شونده (دارای دکمه های میانبر اختصاصی iOS) نیز بهره می برد که با یک آهنربای قوی به دستگاه متصل می شود.

گفتنیست لاجیتک با عرضه این ۳ محصول از ماه آینده میلادی مصادف با مرداد، رسما فعالیت برند جدید زیر مجموعه خود را آغاز خواهد کرد.

در پایان می توانید تصاویر این ۳ محصول تازه را مشاهده نمایید.

BLOK_Shell_Teal_TOP.0

BLOK_Protective_Case_Teal_front.0

BLOK_Protective_Keyboard_Case.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

    زیبا و گرون! اما لامصب هر چی باشه زیبایی ذاتی آیپد رو میپوشونه
    اما خب واسه محافظت لازمه و واسه تنوع باحال!
    ای کاش متریال خود آیپد و کلن همه گوشیا و تبلت هایی که مثل آیپد طراحی عالی و زیبایی دارن یه جوری بود که از ترس خراب شدن لازم نبود با انواع و اقسام گارد و کیس و محافط خودمون رو از اون زیبایی ها محروم کنیم! حالا واسه تنوع یه حرف دیگس که از اینا استفاده کنیم اما اجبار ... نه! ای کااش!
    اونا خودشون رو واسه طراحی میلیمتر به میلیمترش میکشن و ما هم به عشق همون زیبایی ها حاضر به پرداخت کلی پول اضافه میشیم بعدش تا گرفتیم کلی هم پول میدیم به بهونه محافظت از اون زیبایی ها با کلی گارد و محافط همش رو میپوشونیم!

    • reza_mohammadi
      reza_mohammadi | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

      اما در کل این اپل با این تعداد انگشت شمار محصول دریایی از لوازم جانبی رنگارنگ داره که آدم تو تنوعشون غرق میشه! اصن یکی از دلایل عشق اپل بعد از خودش این تنوع جانبی های اغوا کنندشه!

  • سام خط تیره
    سام خط تیره | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    خیلی خوبه من برا ایرم بخرم احتمالا

  • ALI-R
    ALI-R | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    انعطاف پذیریش خیلی خیلی باحاله ولی در کل ظاهر ظریف آیپد رو از بین برده تو عکسا

  • امیر
    امیر | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    ببخشید بی ربطه
    لطفا درباره بت های تلگرام هم بنویسید و سطح دسترسیشون به پیام ها توی گروه ها
    چون از وقتی اومدن یه سری که اطلاعات کافی ندارن شایعه ای رو پخش می کنن که معلوم نیست که ساخته و میگه این ربات ها اطلاعات شمارو میدزدن و یا عکساتونو برمیدارن :| !

  • omid
    omid | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    عکس سوم شبیه سرفیس شده چه باحاله

مطالب پیشنهادی