ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی SanDisk در مدت ۱۰ سال موفق به فروش ۲ میلیارد حافظه microSD شده است

SanDisk در ۱۳ سال گذشته، بزرگترین فروشنده حافظه های فلش بوده و در ۱۰ سال گذشته نیز عنوان برترین فروشنده را در خصوص کارت های حافظه microSD از آن خود نموده است. کمپانی مورد بحث مدعی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ تیر ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

SanDisk در ۱۳ سال گذشته، بزرگترین فروشنده حافظه های فلش بوده و در ۱۰ سال گذشته نیز عنوان برترین فروشنده را در خصوص کارت های حافظه microSD از آن خود نموده است.

کمپانی مورد بحث مدعی شده که در ۱۰ سال گذشته توانسته ۲ میلیارد حافظه microSD به فروش رسانده و در شب سالگرد ده سالگی این موضوع، می خواهد چنین رکوردی را برای خود به ثبت برساند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گفته های سن دیسک، این شرکت قادر گشته تا در دهه گذشته، در هر ثانیه، شش کارت حافظه را به فروش برساند. بدین شکل می توان محاسبه کرد که شرکت مورد بحث در مدت ۳ ماه قادر به فروش یک میلیون کارت حافظه می شود و این در حالیست که شرکتی همانند CompactFlash، در مدت ۳ سال به یک فروش یک میلیونی دست پیدا می کند.

در حالی که اندازه کارت های microSD افزایشی نداشته، حجم ذخیره سازی در آنها همواره و به شکل سالانه بالاتر رفته. در حال حاضر شرکتی که در موردش می گوییم، سابقه تولید کارت های ۳۲ مگابایت تا ۲۰۰ گیگابایت را در کارنامه خود ثبت کرده است.

سن دیسک رشد فضای موجود در کارت های حافظه microSD را یکی از نیاز های سایر تکنولوژی ها می بیند؛ برای مثال دوربین های «اکشن کم» همانند GoPro و همچنین محصولاتی که برای ثبت ویدیوهای 4K مشخصا به فضای ذخیره سازی بالاتر نیاز دارند.

تحلیلگران باور دارند ۷۵ درصد از موبایل های هوشمند دارای درگاه کارت حافظه ٰmicroSD هستند، هرچند که بیشتر پرچمداران در سال جاری، فاقد این درگاه بودند. در این میان باید اشاره داشت که اگرچه گوگل در خط تولید نکسوس جایی برای کارت های حافظه در نظر نمی گیرد اما در موبایل های مبتنی بر پلتفرم Android One، از کارت های حافظه microSD به شکل کامل پشتبانی شده و چنین درگاهی نیز در موبایل های مبتنی بر پلتفرم یاد شده نیز وجود خواهد داشت.

SanDisk باور دارد کارت هایی که فروخته، حجمی برابر با ۱۱.۱۰۳ میلیارد مگابایت را شامل می گردند و بر همین اساس، در مثال جالب دیگری، گفته شده به هر شخصی که تا کنون بر روی کره زمین زندگی کرده نیز یک فضای ۱۰۰ مگابایتی تعلق می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    حقیقتش SanDisk با اینکه بد میگن دربارش و بعضیا مال سونی و غیره رو پیشنهاد میکنن باید بگم که کیفیت اس دی و میکرو اس دی هاش قابل قبوله و همچنین قیمت هاش پایین و رقابتی هست.

  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    یکی از خوش نام ترین و قابل اطمینات ترین ها در زمینه کاری خودش هست! محصولاتش واقعا" ارزش خرید خیلی بالایی دارن!

  • علی جهان دیده
    علی جهان دیده | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    36 ثانیه قبل :دی

مطالب پیشنهادی