ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینتل گزارش مالی خود از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ را اعلام کرد

امروز و پس از تعطیل شدن بازارهای جهانی اینتل به صورت رسمی گزارش مالی سه ماهه ی دوم سال جاری خود را منتشر کرد. در این گزارش آمده که شرکت مورد بحث توانسته به درآمدی ۱۳.۲ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۵ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

امروز و پس از تعطیل شدن بازارهای جهانی اینتل به صورت رسمی گزارش مالی سه ماهه ی دوم سال جاری خود را منتشر کرد. در این گزارش آمده که شرکت مورد بحث توانسته به درآمدی ۱۳.۲ میلیارد دلاری دست یابد و از هر سهم خود عوایدی برابر با ۰.۵۵ دلار داشته باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در قیاس با سه ماهه ی مشابه سال گذشته، درآمد کنونی اینتل دچار افولی ۵ درصدی گشته و درآمد خالصشان هم ۳ درصد کاهش یافته است. اما عواید حاصله از سهام دچار فرق خاصی نشده و کماکان بر روی ۵۵ سنت باقی مانده.

پیش از این کارشناسان گمان می بردند که هر سهم اینتل بازدهی برابر با ۵۰ سنت پیدا کند و میزان درآمد کلی نیز به ۱۳.۰۴ میلیارد دلار برسد. خود کمپانی هم در بررسی هایش ذکر کرده بود به درآمدی ۱۳.۲ میلیارد دلاری با احتمال افزایش یا کاهش ۵۰۰ میلیونی دست خواهد یافت.

گروه دیتا سنترهای اینتل درآمدی ۳.۹ میلیارد دلاری داشته اند، که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته. واحد اینترنت اشیا نیز هنوز و علیرغم بلند پروازی های کمپانی مادر به درآمد قابل توجهی نرسیده و فعلا رقم به دست آمده از آن برابر با ۵۹۹ میلیون دلار است که البته همین رقم نسبت به بازه ی مشابه قبلی افزایشی ۴ درصدی پیدا کرده.

ضمناً شرکت یاد شده به صورت رسمی اعلام نموده پردازنده های اسکای لیک از مرحله ی توسعه عبور کرده اند و آماده ی تولید انبوه هستند و لذا در نیمه ی دوم ۲۰۱۵ شاهد حضور شان در بازار خواهیم بود.

پس از اعلام گزارش مالی اینتل سهامش دستخوش تغییر خاصی نشد و در بازگشایی بازار هر سهم با ۲۹.۶۵ دلار برابری می کرد و در هنگام بسته شدن آن رقمش معادل با ۲۹.۷۰ دلار بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

    بدون غرض میگیم اما یعنی این موضوع که کمپانی مورد علاقتون از فروش محصولاتش به شما چقدر سود تو جیب سهامدارهاش ریخته انقدر واستون مهمه که بهش افتخار میکنید!!!!!!

    • reza_mohammadi
      reza_mohammadi | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

      این رو واسه گزارش اینتل نگفتم در مورد نظر یکی از دوستان گفتم فقط نخواستم زیر مطلب خودش جواب بزنم ناراحت نشه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی