ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی و Li-Ning از کفش های هوشمند مشترک خود پرده برداشتند

شیائومی ظرف چند سال گذشته از استارتاپی کوچک بدل به یک نام بزرگ و مطرح در دنیای تکنولوژی شده است. این کمپانی با باور به اینکه محصولات با کیفیت می توانند بسیار ارزان تر از ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۵ تیر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

شیائومی ظرف چند سال گذشته از استارتاپی کوچک بدل به یک نام بزرگ و مطرح در دنیای تکنولوژی شده است. این کمپانی با باور به اینکه محصولات با کیفیت می توانند بسیار ارزان تر از آنچه توسط برندهای بزرگ عرضه می شوند به دست کاربران برسند، پایه ریزی گشته و همواره تا به امروز تلاش کرده همین هدف را محقق نماید.

ایدئولوژی یاد شده عامل اصلی بال و پر گرفتن برند مورد بحث به حساب می آید و حالا آنها به قدری توانمند شده اند که به هر بازاری سرک کشیده و سعی می کنند شانس خودشان را در آنجا نیز محک بزنند. یکی از این بازارها هم ظاهراً بازار پوشاک است و شیائومی امروز خبر داده که با مجموعه کفش هایی هوشمند به آن ورود خواهد کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تولید کننده ی اصلی کفش های مذکور کمپانی با عنوان "لی-نینگ" است که در یکی از تازه ترین رده ی محصولاتش سنسورهای برند هموطن خود یعنی شیائومی را به کار بسته. این سنسورها در حین راه رفتن و یا دویدن کاربر به جمع آوری داده هایی در مورد فعالیت های او، همانند تعداد گام هایی که برداشته، مقدار کالری که سوزانده و... می پردازند.

کفش های هوشمند مورد اشاره دارای دو مدل هستند ولی در هر دوی آنها حسگرهایی یکسان به کار رفته، یکی از این مدل ها قیمتی ۶۵ دلاری دارد و دیگری نیز با هزینه ای ۳۲ دلاری قابل خریداری است و انتظار می رود بتوان آنها را از طریق تکنولوژی بلوتوث با تبلت ها و تلفن های هوشمند در ارتباط نگه داشت.

لی-نینگ سعی کرده در طراحی کفش های اسمارتش ضد عرق و ضد آب بودن را هم لحاظ نماید و ضمناً مقاومت در برابر حد قابل توجهی از فشار نیز مدنظر قرار گرفته تا صدمه ای به سنسورها وارد نشود. شیائومی هم می گوید چیپ هایی که در اختیار شرکت همکارش گذاشته احتمالاً تا یکسال یا قدری بیشتر بدون هیچ مشکل خاصی کار خواهند کرد.

هر دو مدل فوق الذکر از ۲۰ ژوئن در چین عرضه خواهند شد و البته باید منتظر ماند و دید همکاری بین این دو برند به خلق چه موارد هوشمند دیگری منجر خواهد گشت و آیا تولیدات آنها راهی دیگر بازارهای جهان نیز می شوند یا خیر؟

xiaomi-li-ning-smart-shoes-2

xiaomi-li-ning-smart-shoes-3

xiaomi-li-ning-smart-shoes-4

xiaomi-li-ning-smart-shoes-5

xiaomi-li-ning-smart-shoes-6

xiaomi-li-ning-smart-shoes-7

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Notam
    Notam | ۲۷ تیر ۱۳۹۴

    سلام
    میتونین برای سفارش موبایل های شیائومی به آدرس زیر مراجعه کنید.با قیمتی مناسب و مدت زمان حداکثر یک هفته ای محصول به دستتون میرسه.
    iranxiaomi.avablog.ir

  • Alecferaa
    Alecferaa | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

    قیمت هم نسبت به محصولات لی نینگ خیل یپایین تره . کفش های تو این سبک لی نینگ رو نمیشه کمتر از 50 دلار پیدا کرد . بهرحال مدل 32 دلاری نباید کیفیت خوبی داشته باشه .

    • Alecferaa
      Alecferaa | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

      راستی وقتی تو چین عرضه شد کسی خواست میتونه از علی اکسپرس سفارش بده بیاد واسش ایران . خودم می تونم پرداختشو واستون بزنم بدون هزینه ای و البت هسایتای زیادی هم واسه خرید از علی اکسپرس وجود داره .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی