ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نینجای سایه ها؛ معرفی بازی Yurei Ninja

استودیوی فرانسوی Bulkypix تنها هفت سال است که راه اندازی شده و تقریبا می توان گفت که در امر بازی سازی، استودیویی نوپاست. با این حال در طول همین چند سال، عناوین بسیار خوش ساختی تحویل گیمرها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

استودیوی فرانسوی Bulkypix تنها هفت سال است که راه اندازی شده و تقریبا می توان گفت که در امر بازی سازی، استودیویی نوپاست. با این حال در طول همین چند سال، عناوین بسیار خوش ساختی تحویل گیمرها داده که موفق ترین آنها در سبک اکشن بوده اند.

HELI HELL یکی از این عناوین اکشن خوش ساخت بود سال گذشته به معرفی آن پرداختیم. Yurei Ninja، عنوان جدید این استودیو باز هم در سبک اکشن طراحی شده، البته نه از آن اکشن های روتینی که تصور می کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Yurei Ninja در اصل یک بازی رانر است که با المان های اکشن ترکیب شده. اگر به خاطر داشته باشید، پیش تر یوبی سافت با عرضه Monkey King Escape توانسته بود تا حدودی لذت این سبک تلفیقی را به گیمرها بچشاند و حالا Yurei Ninja آمده تا ادامه دهنده این راه باشد.

Yurei Ninja 2

در این رانر زیبا که با سبک گرافیکی Cell-Shade طراحی شده، شما کنترل یک شینوبی یا نینجا را بر عهده دارید و باید با ترکیبی از جاخالی دادن، پرش و شمشیرزنی مراحل سخت و چالش برانگیز بازی را پشت سر بگذارید.

Yurei Ninja از نظر گیم پلی تفاوت چندانی با دیگر رانرهای بی شمار موجود در استورها ندارد، و شاید اصلا سبک ترکیبی آن به مذاق خیلی ها خوش نیاید، اما نوآوری های به کارگرفته شده در آن به خصوص در باس فایت ها شاید بتواند مورد پسند بسیاری از گیمرها قرار بگیرد.

اگر شما هم از طرفداران رانرهای اکشن، این سبک تقریبا نوظهور هستید توصیه می کنیم که تجربه Yurei Ninja را از دست ندهید. این بازی خوش ساخت فعلا برای کاربران iOS در دسترس قرار گرفته و هنوز خبری از عرضه آن برای سایر پلتفرم ها به گوش نمی رسد.

Yurei Ninja

Yurei Ninja

سازنده: Bulkypix قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 96.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

    به نظر جالب میاد رایگان هم که هست می ارزه امتحانش کنیم

  • سعید
    سعید | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

    اندرویدارو بذارید بابا اپل کیلیویی چنده هشتاد درصد اندروید دارن فرتو فرت بازی ای او اس نذارید

  • are
    are | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

    کاش اندرویدش بود

  • LORD.SAJAD
    LORD.SAJAD | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

    فقط کلش اف کلنز و بمب بیچ فقط سوپرسل

مطالب پیشنهادی