ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرفس پرو ۴ مهر یا آبان ماه سال جاری وارد بازار می شود [شایعه]

دیجی تایمز گزارش تازه ای منتشر کرده و در آن به نقل از منبعی که نامش فاش نگشته، آورده که مایکروسافت از اعضای زنجیره ی تامین قطعات خود خواسته تا برای تولید و تحویل اجزای لازم جهت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۵ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

دیجی تایمز گزارش تازه ای منتشر کرده و در آن به نقل از منبعی که نامش فاش نگشته، آورده که مایکروسافت از اعضای زنجیره ی تامین قطعات خود خواسته تا برای تولید و تحویل اجزای لازم جهت مونتاژ تبلت سرفس پرو ۴ در ماه سپتامبر (شهریور/مهر) آمادگی داشته باشند. این گزارش می افزاید که دیوایس مورد بحث احتمالاً در ماه اکتبر (مهر/آبان) راهی بازار خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در ادامه دیجی تایمز به نقل از منابع خود ذکر نموده که فروش ماهیانه سرفس پرو ۳ از ابتدای عرضه تا به امروز برابر ۳۰۰.۰۰۰ دستگاه شده است و کمپانی تولید کنند تصور می نماید که نسل بعدی در هر ماه با تقاضایی معادل ۵۰۰.۰۰۰ الی ۶۰۰.۰۰۰ دستگاه روبرو خواهد بود.

ضمناً مطابق شواهد موجود مایکروسافت تمایلی ندارد تا طراحی پیشین و موفق خود را دستخوش تغییر کند و لذا فرم-فکتور قبلی در سرفس پرو ۴ نیز اعمال خواهد شد.

البته همانطور که انتظار می رود مشخصه های سخت افزاری به روز رسانی گشته و شاهد به کار گیری پردازنده های جدید اسکای لیک اینتل (احتمالاً در سه دسته بندی متفاوت Core i3، i5 و i7) خواهیم بود و به یقین ویندوز ۱۰ نیز بر روی تبلت های تازه حضور خواهد داشت.

همانطور که می دانید سرفس پرو ۳ یکی از موفق ترین ها در دسته ی محصولات هیبریدی به حساب می آید که سعی نموده نقش دو دیوایس یعنی تبلت و لپ تاپ را ایفا کرده و در عین حال قابلیت حمل بالایی نیز داشته باشد.

بر طبق گزارشی که دیجی تایمز منتشر نموده ظاهراً کمپانی ساکن ردموند از آنچه توسط نسل کنونی به دست آمده رضایت دارد و بر این باور است که نسل بعدی قادر خواهد بود به موفقیتی دو چندان دست یابد، که البته باید منتظر ماند و دید این امر تحقق پیدا می کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

    سرفس پرو ۳ یکی از موفق ترین ها در دسته ی محصولات هیبریدی به حساب می آید که سعی نموده نقش دو دیوایس یعنی تبلت و لپ تاپ را ایفا کرده و در عین حال قابلیت حمل بالایی نیز داشته باشد.

    کاش واسه ما قابلیت خرید بالایی داشت!
    خودش که هیچ بدبختی اینه که پول خریدشم تو جیب ما جا نمیشه!

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

    من سرفیس پرو 3 دارم چیزایی که انتظار دارم تو نسل بعدی باشه
    عمر بیشتر باتری
    پیدا کردن کاربرد بیشتری از دایره کشیدن با قلم ، امکان تبدیل دستخط به نوشته رو تو زبان فارسی هم اضافه کنه
    کیبورد بصورت همراه با تبلت بفروش برسه و نه بدون اون ، اون موقع که سرفیس پرو 3 رو از دیجی گرفتم تبلت بود ولی با کیبوردش نیومده بود
    الانم هرچی میگردم پیدا نمیکنم
    دکمه استارت رو بهتر کنه تا هرجاشو فشار دادی بره به استارت
    خواسته ی زیادی نیست که با اومدن windows hello بخواد اثر انگشت رو بزاره و اونم با یکپارچه کردن اثر انگشت و دکمه هوم کنار صفحه نمایش
    دوربینش رو هم یه چیز ابرومند بزاره یه فلشی هم کنارش بزاره بد نیست
    به قول دوستمون کسی مگه با تبلت عکاسی میکنه؟
    ولی اره خیلی فاز میده مخصوصا وقتی که یه پروژه داشته باشی تبلت و میاری بالا عکس میگیری به 3D Max وارد میکنی یا امکان افزودن به واقعیت استفاده میکنی

  • اسپمر
    اسپمر | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

    مایکروسافت همچنان محکوم به شکست سنگین . . .
    چند تا لینک هم خواستم بذارم خخخخخخخخخخ

  • بهروز
    بهروز | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

    اخ اخ اخ باز صحبت سرفیس شد چیزی نگین دیگه من قلبم ضعیفه :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی