ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تسلا روز آینده از محصولی جدید رونمایی می کند

فردا شب، ساعت 22:30 به وقت تهران، ایلان ماسک در کنفرانس خبری مربوط به شرکت تسلا، از محصولی جدید رونمایی خواهد کرد. هنوز هیچ اطلاعات و حتی شایعاتی پیرامون جزئیات کنفرانس فردا وجود ندارد و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ تیر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

فردا شب، ساعت 22:30 به وقت تهران، ایلان ماسک در کنفرانس خبری مربوط به شرکت تسلا، از محصولی جدید رونمایی خواهد کرد. هنوز هیچ اطلاعات و حتی شایعاتی پیرامون جزئیات کنفرانس فردا وجود ندارد و تنها می دانیم که ایلان ماسک روی صحنه حاضر خواهد بود تا محصول جدید را به ما معرفی کند.

البته با این حال، چندین احتمال وجود دارد. طی ماه های آتی قرار است تحویل اولین سری ماشین های مدل اکس آغاز شود، بنابراین هیچ بعید نیست که یک کنفرانس کامل در ارتباط با معرفی خودرو و قابلیت های آن داشته باشیم.

اما اگر به نظر شما تسلا چیز جدیدی برای گفتن از مدل اکس ندارد، پس به مدل 3 امیدوار شوید. مدل 3 بیشتر نظر بازار را جلب کرده و تسلا همواره خواهان توجه و نظر بیشتر مردم بوده.

اما باتری های Powerwall را هم فراموش نکنید که چندی پیش توسط همین شرکت معرفی شد. Tesla Energy پروژه ای جاه طلبانه است که ماسک برای جلب اعتماد مردم و شرکت های بزرگ، باید بیشتر و بیشتر از آن سخن بگوید. با این حال، هیچ بعید نیست که در کنفرانس فردا شاهد رونمایی تکنولوژی عجیب و غریب دیگری باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

    اگه یه نگاهی به حجم پولهای که تو صنعت نفت و شرکتهای بزرگ نفتی و دولت های وابسته به اون بندازین و یه نگاهی هم به برنامه های خودروسازها برای چندین سال آینده بندازین متوجه میشین که تبدیل شدن خودروهای برقی به غالب وسایل نقلیه موتوری بازار حالا حالاها شدنی نیست! خودرو ساز هایی مثل تسلا فقط یه پیشرو و نمایانگر آینده خیلی دوری هستن که در حال جا باز کردن هستن! اگه توجه کنید هنوز که هنوز تکنولوژی های هیبریدی هم با اون بازده عالیشون نتونستن فراگیر بشن!

    بهرحال تسلا به آینده نگاه میکنه و کار خودش رو انجام میده! سهی از بازار رو نداره اما دمش گرم که همچنان با پیشرو بودنش راهکار های بهتری رو واسه آینده بهتر ما و محیط زیست داره ایجاد میکنه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی