ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سهام گوگل بعد از گزارش مالی سه ماهه دوم 2015، 8 درصد رشد کرد

امروز گوگل گزارشی از عملکرد مالی خود در سه ماهه دوم 2015 منتشر کرد که در آن میزان درآمد مستقل از هزینه های ترافیک، 14.35 میلیارد دلار ذکر شده است و به ازای هر سهم، سود ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۲۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

امروز گوگل گزارشی از عملکرد مالی خود در سه ماهه دوم 2015 منتشر کرد که در آن میزان درآمد مستقل از هزینه های ترافیک، 14.35 میلیارد دلار ذکر شده است و به ازای هر سهم، سود 6.99 دلاری را عاید صاحبان سهام کرد.

بازار بورس وال استریت پیش بینی سود 6.70 دلاری به ازای هر سهم را کرده بود که موجب کسب درآمد 14.27 میلیارد دلاری می شد. با توجه به این که میزان درآمد گوگل بیشتر از پیش بینی ها بود، سهام گوگل با جهش مواجه شد. رشد سهام حتی تا 11 درصد هم پیش رفت و در پایان روز با 8 درصد رشد، متوقف شد.

سه ماهه گذشته، اولین سه ماهه ای بود که Ruth Porat مدیریت مالی گوگل را عهده دار بود. به گفته او، مهم ترین عوامل تأثیرگذار در افزایش درآمد گوگل، موتور جستجوی گوگل، یوتیوب و تبلیغات هوشمندانه و هدفمند بوده اند.

مدیر امور مالی جدید گوگل، روث پورات در نهایت می گوید: «ما هر روز روی توسعه فرصت های بزرگ جدید در سراسر گستره تجاری خود تلاش می کنیم. ما در مورد تخصیص منابع مان بسیار با دقت عمل می کنیم.».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • MG
    MG | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    واقعا اگه گوگل نبود ما باید چیکار میکردیم؟
    همون اپل با همه اون قر و پزش شاید بالای ۳۰ درصد نرم افزاراش و طراحیاش کار گوگله.
    واقعا غول تکنولوژیه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی