ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات موبایل جدیدی از سونی با چیپ اسنپدراگون 808 لو رفت

به نظر می رسد تلفن هوشمند بدون حاشیه سونی (Lavender) تنها موبایلی نباشد که ماه آینده معرفی می شود. با توجه به اطلاعات جدید، ممکن است ژاپنی ها موبایل دیگری که با کد E5706 شناخته ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۲۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

به نظر می رسد تلفن هوشمند بدون حاشیه سونی (Lavender) تنها موبایلی نباشد که ماه آینده معرفی می شود. با توجه به اطلاعات جدید، ممکن است ژاپنی ها موبایل دیگری که با کد E5706 شناخته می شود، معرفی کنند.

این تلفن هوشمند مبتنی بر چیپ اسنپدراگون 808 خواهد بود و از نمایشگری 5.8 اینچی با رزولوشن 1920x1080 بهره می برد. همچنین انتظار می رود به 3 گیگابایت رم، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی مجهز باشد. گفته می شود این دستگاه با اندروید 5.1 عرضه خواهد شد.

طبق آخرین اطلاعات موجود، سونی Lavender احتمالاً به نام T4 Ultra و مدل E5706 با نام C5 Ultra شناخته خواهند شد. البته هیچ یک از این اطلاعات تأیید نشده اند.

به نظر شما سونی می تواند با ایجاد تنوع در محصولات و عرضه تلفن های متنوع طی 6 ماه پایانی سال 2015، بخش تلفن های همراه اش را به سود برساند یا همچنان باید شاهد افول ژاپنی ها در این زمینه باشیم؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • داور
    داور | ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

    درود بر ژاپن و المان بی رغیب

  • یک تماشاچی از فضا
    یک تماشاچی از فضا | ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

    ببینید دوستان، میخوام براتون یه حقیقت محض رو روشن کنم. هر چقدر هم که به واسطه داشتن یه برند خاص بخواین زورکی از اون برند طرفداری کنین و بگین از بقیه بهتره اما باز هم حفیقت رو نمیشه پوشوند و شخص زور زننده خودشم این حقیقت رو میدونه که سونی تو تکنولوژی مثه بنز و بی ام دبلیو تو ماشینا و مثل المان و ژاپن تو کشوراس. پس محصولات دسته چندمیه کشورهای دیگه رو به زور و پاره کردن گلو در کامنت های مختلف با محصولات این دو کشور مقایسه نکنید چون این دو کشور و این دو نژاد زمینی نیستند و فاصله بسیار است. زنده باد ژاپن باهوش و المان پیشرو.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی