ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلری از گیم پلی Uncharted: The Nathan Drake Collection منتشر شد

چندی پیش از E3 امسال بود که سونی پرده از The Nathan Drake Collection برداشت، بسته ای که شامل 3 بازی اصلی سری آنچارتد برای کنسول پلی استیشن 4 خواهد بود. چند هفته بعد در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

چندی پیش از E3 امسال بود که سونی پرده از The Nathan Drake Collection برداشت، بسته ای که شامل 3 بازی اصلی سری آنچارتد برای کنسول پلی استیشن 4 خواهد بود.

چند هفته بعد در کنفرانس سونی، نمایشی خیره کننده از Uncharted 4: A Theif's End دیدیم و بسیاری زبان به تحسین گرافیک خارق العاده این بازی گشودند. حتی در بدبینانه ترین حالت ممکن هم نمی توان تریلر به نمایش درآمده از Uncharted 4: A Theif's End در E3 را دید و لذت نبرد.

اما سونی با دستان خالی به استقبال پاییز 2015 می رود و جز یکی دو بازی بزرگ انحصاری، حرف خاصی در برابر مایکروسافت ندارد، مایکروسافتی که حسابی آماده گرد و خاک کردن در پایان سال شده است.

سونی اخیرا تریلری از Uncharted: The Nathan Drake Collection به نمایش در آورده که گرافیک بازی روی کنسول پلی استیشن 4 را نشان می دهد. همچنین گفته شده تروفی های جدید و یک درجه سختی جدید به بازی اضافه شده است. در زمینه گرافیک نیز نورپردازی ها بهتر شده و بافت ها نیز ارتقا پیدا کرده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا تریلر سه دقیقه ای را با یکدیگر تماشا کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • سمیع
    سمیع | ۲۷ تیر ۱۳۹۴

    تیزر مربوط به انچارتد ۲ با پی اس ۳ بازی کردمش
    خیلی باحاله

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی