ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ آماده رقابت با Apple Pay می شود؛ تست سرویس Samsung Pay در کره آغاز شد

Samsung Pay همزمان با رونمایی از گلکسی اس 6، معرفی شد و حالا کم کم به تاریخ عرضه آن نزدیک تر می شویم. این کمپانی، در حال ارسال دعوت نامه هایی برای تعداد محدودی از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

Samsung Pay همزمان با رونمایی از گلکسی اس 6، معرفی شد و حالا کم کم به تاریخ عرضه آن نزدیک تر می شویم. این کمپانی، در حال ارسال دعوت نامه هایی برای تعداد محدودی از کاربران گلکسی اس 6 و اس 6 اج در کره است تا در اولین آزمون عمومی سرویس Samsung Pay مشارکت کنند.

سرویس مذکور، برای انجام پرداخت ها از تکنولوژی NFC بهره می برد که مشابه آن را پیش از این در Apple Pay و Google Wallet دیده ایم. سامسونگ چند ماه پیش با پرداخت مبلغ 250 میلیون دلار، نسبت به خرید شرکت LoopPay اقدام کرد تا پایه های Samsung Pay را محکم تر کند.

چنین فناوری و قابلیتی، به تلفن های همراه سامسونگ اجازه می دهد تا با کارت خوان های مغناطیسی ارتباط برقرار کرده و تعاملات مالی را انجام دهند. از خریدهای روزمره گرفته تا پرداخت بهای بلیت وسایل نقلیه، همه از طریق تلفن قابل انجام خواهد شد.

کوپرتینویی ها با Apple Pay روزگار خوبی را سپری می کنند و ماه گذشته نیز خبر رسید که سرویس پرداختی این شرکت قرار است به خارج از مرزهای آمریکا نیز راه پیدا کند. سامسونگ ماه پیش اعلام داشت که سرویس Samsung Pay تا ماه سپتامبر در دسترس نخواهد بود اما در حال حاضر کره ای ها می توانند شانس خود را امتحان کرده و ببینند این تکنولوژی تا چه حد جذابیت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • رضا
    رضا | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

    مدیونید اگر فکر کنین که اینا کپی گوگل والت هستن

    • reza_mohammadi
      reza_mohammadi | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

      اصل این کپی کپی یه شگرد تبلیغاتی خیلی هوشمندانه بود که یه نابغه بازاریابی با فریاد کردنش و اعلام جنگ هسته ایش جوری به مخاطبینش القا کرد که محصولات خودش بهترین و اولین هستن و اگه دیگران هم محصول خوبی تولید کردن صرفا" یه تقلید و کپی از اصل اونها بوده و همیشه هم میگن اصل از کپی بهتره! البته که اون فرد نابغه و شرکت مظبوعش جزو بهترین هاس!
      نابغس چون هنوز که هنوز با معرفی هر محصول و خدماتی اولین بحث و نظر کاربرا میشه پیدا کردن وجه تشابه این با اون و فریاد کپی کپی!

      من به شخصه دیگه خسته شدم از این کنکاش و جستجوی مداوم در پیدا کردن تشابهات! اگه این سیستم کپی هست پس تمام سیستم های بانکی و مالی دنیا هم از یه جایی از روی هم کپی کردن و بی ارزشن! آیا اینجوریه؟ مثال روشن وقتی بانک ملی سیستم خودپرداز رو اورد و بعدش سایر بانکها آیا اینها ابتکار خودشون بود و کپی کاری بود؟ این همه مزیت و سهولت در امور زندگیمون نتیجه یه کگی کاری از سیستم بانکی کشورهای خارجی هست یا صرفا" همه گیر شدن یه سیستم و روش خوب و نهایتن سود بردن همه!

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

    یه چیزی بگم مدیونین اگه فکر کنین میخواستم بگم کپی اپل پی رو راه اندازی می کنه سامسونگ دیگه.

    • اَلِــــــــکــــــس
      اَلِــــــــکــــــس | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

      نمیشه بگیم کپی... چون واقعا لازمه همچین امکانی برای پرچمدارها ولی آخه چرا اسمشو هم عوض نکرده. یه چی دیگه میذاشت. از یه نظر منتقدا میگن کپی کرده که زود بعد اپل این سیستم رو زد. یکم دیگه صب میکرد شاید بهتر بود.

      • Siamak Gol
        Siamak Gol | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

        اره...این چیزا رو نمیشه گفت کپی.. چون چیزی اختراع نشده که!! بلاخره باید این کار رو میکرد.. حالا اپل زود تر کرده.. سامسونگم که تنببببل.. یه بدنه فلزی چل سال طول کشید...
        ولی انصافا اسمش کپیه :D
        از این کارای سامسونگ بدم میاد.. اسماش خوب نیست..

    • LG G3
      LG G3 | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

      جناب شما قبل اینکه کپی کپی الکی کنی برو یکم پطالعه کن ببین این دو تا سرویس به چه صورت کار میکنن!! اولا اگه بحث کپی باشه خود اپل از گوگل والت کپی کرده. بعدش بحث خود سیستم پرددخت باشه اپل پی با ان اف سی کار میکنه و تعداد دستگاه هایی که با این سیستم میتونن کار کنن خیلی محدوده، ولی سام پی با دستگاه های پوز موجود و بدون ان اف سی به راحتی کار میکنه و خیلی کاربردی تر از گوگل والت و اپل پی هستش، وهمه جا میشه ازش استفاده کرد!! یکم اطلاعاتتون رو زیاد کنید بد نیست!!!

      • Ashkan
        Ashkan | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

        احسنت من یکی که از حرفت استفاده کردم

مطالب پیشنهادی