ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: بز کوهی

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Alphabear: Word Puzzle Game

1234

پازل های لغتی معمولا بازی های پرطرفداری میان کودکان و البته قشر گسترده ای از زبان آموزان هستند. پس چه چیزی بهتر از یک بازی با شمایل کودکانه و گرافیک جذاب هنری؟ هر چقدر حروف بیشتری در بازی مورد استفاده قرار بگیرد، خرس هم بزرگ تر خواهد شد و طبیعتا هم امتیازات بیشتری به دست خواهید آورد.

Alphabear: Word Puzzle Game

Alphabear: Word Puzzle Game

سازنده: Spry Fox, LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 61.2 مگابایت زبان:

Mountain Goat Mountain

12345

این روزها به هر طرف که می نگرید یک بز پیدا می کنید. از عرضه شبیه ساز بز برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 گرفته تا بازی جدید شرکت Zynga که بر محوریت بز ساخته شده؛ البته این بار بز کوهی. تنها کاری که باید در این بازی انجام دهید، بالا و پایین رفتن از کوه و جمع کردن امتیازات در محیط سه بعدی بازی است.

Mountain Goat Mountain

Mountain Goat Mountain

سازنده: Zynga Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 85.8 مگابایت زبان:

Down The Mountain

1245

همزمان با عرضه بازی Mountain Goat Mountain، یک بازی کوچک و مشابه هم توسط یک بازی ساز بی نام و نشان ساخته شد. اگرچه گرافیک این بازی اصلا در حد و اندازه MGM نیست اما وقتی فانتزی بودن Down The Mountain را کنار عنوان شرکت Zynga می گذارید، متوجه می شوید که برای ساخت یک بازی خوب، لزوما نباید میلیون ها دلار سرمایه داشت.

Down The Mountain

Down The Mountain

سازنده: sven magnus قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 64.3 مگابایت زبان:

Kill Me Again: Infectors

123142

می توانید در دنیای آخرالزمانی زامبی ها زنده بمانید و از کنار موج زامبی ها راه خود را به سوی آزادی باز کنید؟ این بار قرار نیست تفنگ دست بگیرید و شروع به قتل عام صدها زامبی بکنید یا آن ها را با تبر به دو نیم تقسیم کنید، باید معما و پازل حل کنید تا موانع از سر راه شما برداشته شوند.

Kill Me Again : Infectors

Kill Me Again : Infectors

سازنده: NHN PixelCube Corp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 48 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • رام رام
    رام رام | ۲۷ تیر ۱۳۹۴

    هیچی برای کاربرای ایرانی نیست... واقعا مسخرست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی