ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاناسونیک دوربین های لومیکس GX8 و FZ300 را معرفی کرد

تنها دو ماه از معرفی دوربین میکرو سه چهارم G7 می گذرد که پاناسونیک ظاهراً دوباره تصمیم گرفته تا خانواده ی محصولات کامپکت خودش را به روز رسانی نماید و به آنها محصولی جدید با عنوان ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ تیر ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

تنها دو ماه از معرفی دوربین میکرو سه چهارم G7 می گذرد که پاناسونیک ظاهراً دوباره تصمیم گرفته تا خانواده ی محصولات کامپکت خودش را به روز رسانی نماید و به آنها محصولی جدید با عنوان Lumix GX8 بیافزاید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

دوربین مورد بحث در مقابل آب و گرد و غبار مقاومت داشته، از یک سنسور ۲۰.۳ مگاپیکسلی Digital Live MOS بهره می برد، دارای موتور پردازش تصویر Venus بوده، می تواند با دامنه ی ایزویی تا ۲۵.۶۰۰ به ثبت تصاویر پرداخته و مد Burst شش یا هشت فریم بر ثانیه نیز از دیگر ویژگی های آن به حساب می آید.

لومیکس GX8 از تکنولوژی های ارتباطی NFC و وای فای هم پشتیبانی می کند و شرکت سازنده اش آن را به نمایشگری ۳ اینچی مجهز نموده. در زمینه ی فیلمبرداری نیز، دیوایس مورد اشاره از توانایی تهیه ویدئوهای 4K با نرخ ۲۴ و ۳۰ فریم بر ثانیه برخوردار است.

گفتنیست دستاورد تازه ژاپنی ها از یک سیستم لرزشگیر دوگانه بهره می برد، این محصول قرار است از اواسط ماه آگوست وارد بازار شده و علاقه مندان برای ابتیاعش می بایست هزینه ای ۱۲۰۰ دلاری را بپردازند.

fz300lede

البته پاناسونیک امروز تنها به معرفی پرچمداری همانند GX8 بسنده نکرده و در کنار آن از یک سوپر زوم با عنوان لومیکس FZ300 نیز پرده برداشته که توانایی ۲۴X بزرگنمایی اپتیکال دارد.

فیلمبرداری 4K با نرخ ۲۴ و ۳۰ فریم بر ثانیه از ویژگی های این محصول سوپر زوم محسوب می شود تا برای افراد علاقه مند به تهیه ویدئو بدل به گزینه ای مناسب گردد. FZ300 توسط یک سنسور دارای حساسیت بالای MOS با کیفیت ۱۲.۱ مگاپیکسل قدرت بخشیده شده و ضمن دارا بودن موتور پردازش تصویر Venus می تواند با دامنه ی ایزویی تا ۶۴۰۰ عکس بگیرد.

این دوربین از یک لنز اولترا واید Leica DC Vario-Elmarit بیست و پنج میلی متری با گشودگی دهانه ی f/2.8 بهره می برد و برای خریدش می بایست تا ماه اکتبر منتظر بمانید و در نهایت هزینه ای ۶۰۰ دلاری را نیز بپردازید.

Lumix GX8

image-gx8-k-frontback-1 gx8-s-slant-h-hs12035-lvf-popup-1 gx8-k-slant-h-fs1442a-ka-lvf-popup-1 gx8-k-side-h-fs14140-ka-1 gx8-k-front-h-fs14140-ka-lvf-popup-1 gx8-k-back-slant-h-fs14140-ka-lcd-open-1 gx8-k-back-lvf-popup-1 gx8-k-back-lcd-open-1

Lumix FZ300

fz300-back-lcd-open-1-1 fz300-front-flash-popup-1 fz300-slant-1 fz300-slant-dmw-lc55-dmw-la-1 fz300-slant-hood-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمید7
    حمید7 | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

    Gx8 واقعا طراحی قشنگی داره... مخصوصا اون عکسی که بالاش نقره ای هست...

مطالب پیشنهادی