ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت خودکار برای کاربران خانگی ویندوز 10 اجباری خواهد بود

ویندوز 10 برای مایکروسافت حکایت متفاوتی در مقایسه با سایر نسخه های این سیستم عامل دارد. ردموندی ها از ویندوز 10 به عنوان سرویسی یاد می کنند که مدام قرار است به روز رسانی شود و تغییرات ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۷ تیر ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

ویندوز 10 برای مایکروسافت حکایت متفاوتی در مقایسه با سایر نسخه های این سیستم عامل دارد. ردموندی ها از ویندوز 10 به عنوان سرویسی یاد می کنند که مدام قرار است به روز رسانی شود و تغییرات جدیدی بر روی آن اعمال گردد.

بر همین اساس مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که «به روز رسانی خودکار» ویندوز ۱۰ برای کاربران خانگی اجباری خواهد بود. این موضوع در متن شرایط استفاده از ویندوز ۱۰ آمده و کاربران قبل از شروع به کار، حتما باید نسبت به پذیرش آن اقدام نمایند.

باید اشاره کرد که گزینه «به روز رسانی خودکار» پیش از این نیز در ویندوز وجود داشته، اما استفاده از آن تا به حال اجباری نبوده است. در واقع در نسخه های پیشین ویندوز کاربران می توانستند با مراجعه به بخش تنظیمات، نحوه دانلود و نصب آپدیت ها را به صورت دستی مدیریت نمایند.

به گفته مایکروسافت اجبار در نصب آپدیت ها برای کاربران تجاری وجود نخواهد داشت. مدیران IT سازمان ها می توانند در ابتدا نسبت به کنترل آپدیت ها اقدام نمایند و سپس اقدامات لازم را برای نصب آن ها بر روی کامپیوتر ها، انجام دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • احسان
    احسان | ۲۸ تیر ۱۳۹۴

    در ایران هم نسخه تجاریش مرسوم میشه، چون واقعا با این سرعت افتضاح و ترافیک گرون آپدیت کردن مقرون به صرفه نیست

  • مسعود
    مسعود | ۲۷ تیر ۱۳۹۴

    به نظر من ویندوز پرو یا اینترپرایس نصب کنید بعد تو اینترنت سرچ کنید : اکتیو قانونی ویندوز 10 با اسکایپ بعد یه سایت ایرانی که اولش سافت نوشته شده میاد که تو اون کد های درز شده از مایکروسافت هست ، کد رو میزنید و با اسکایپ اکتیو میکنید نیازی هم به کرک نیست . من الان ویندوز 7 64 بیتی آلتیمیت دارم آپدیت هاشم میگیرم .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی