ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسنپدراگون ۸۲۰ نیز همانند ۸۱۰، مشکل تولید گرمای بیش از حد دارد [شایعه]

بسیاری از موبایل های پرچمدار اندرویدی در سال جاری از اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده کرده اند؛ چیپستی که بر اساس گزارشات و بررسی های مختلف، از مشکل تولید بیش از حد گرما رنج می برد. در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ تیر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

بسیاری از موبایل های پرچمدار اندرویدی در سال جاری از اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده کرده اند؛ چیپستی که بر اساس گزارشات و بررسی های مختلف، از مشکل تولید بیش از حد گرما رنج می برد.

در این میان عده ای از کاربرانی که قصد خرید موبایل جدید داشتند، تصمیم گرفتند تا به بازار آمدن نسل بعدی موبایل های پرچمدار صبر کرده و یا به سراغ آن دسته از تلفن های هوشمندی روند که از چپیست مورد بحث بهره نمی گیرد. اکنون اما Ricciolo، یکی از کاربران توییتر که دستی بر فاش کردن اطلاعات مربوط به گجت ها دارد، خبر از مشکلات چپیست اسنپدراگون ۸۲۰ می دهد؛ مشکلاتی که شباهت بسیاری با نقایص فعلی سیستم-بر-چیپ اسنپدراگون ۸۱۰ از کوالکام دارند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

820H

Ricciolo ادعا می کند که اسنپدراگون ۸۲۰ نیز با مشکل تولید گرمای بیش از حد مواجه بوده و بهتر است برای خرید یک پرچمدار، تا سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶، زمانی که اسنپدراگون ۸۳۰ به بازار عرضه می شود صبر کنید.

این در حالی است که تحلیلگری چینی به نام Pan Jiutang اذعان دارد اولین موبایل های دارای اسنپدراگون ۸۲۰ در دسامبر سال جاری به بازار عرضه می گردند و اولین موبایلی که از این چیپست بهره می گیرد نیز، شیائومی Mi 5 Plus خواهد بود.

آنچه تا کنون می دانیم این است که نسخه ۸۲۰ از سری چیپست های اسنپدراگون، از فناوری Kryo در چهار هسته ی پردازشی استفاده خواهد کرد و احتمالا کلاک دو هسته ی قدرتمندتر نیز بر ۳.۰ گیگاهرتز قابل تنظیم است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • THE VERGE
    THE VERGE | ۲۷ تیر ۱۳۹۴

    تابلو ترین دروغی بود که خوندم ، اینا صرفا برای بازار گرمی و تخریب هست ، یه شرکت مثل کوالکام هیچوقت هیچوقت یه اشتباه رو دو بار تکرار نمیکنه

  • saeed_kord
    saeed_kord | ۲۷ تیر ۱۳۹۴

    اگه شایعه درست باشه فاتحه کوالکام خوندست

  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۲۷ تیر ۱۳۹۴

    باز هم کم کاری یکی از همکاران کار دست کوالکوم میده!ا
    گه واقعیت باشه که در اون شک زیادی هست کوالکوم دیگه باید به کل تمام شرکا و همکارهایی که تو پروسه ساخت باهاشون کار میکنه رو عوض کنه!

  • محمد
    محمد | ۲۷ تیر ۱۳۹۴

    اگر کوالکام به بازه فروش سامسونگ زیادتر میشه چون همه شرکت ها مجبورن چیپست ها اگزینوز بخرن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی