ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نازی پیمان شکن؛ معرفی بازی Traitor – Valkyre Plan

اگر از طرفداران شوترهای اول شخص هستید، خوشحال باشید چرا که این هفته یک بازی بسیار خوش ساخت در همین سبک برای اندروید عرضه شده. استودیوی بریتانیایی Pig Frog Entertainment در جدیدترین بازی اش با عنوان Traitor ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

اگر از طرفداران شوترهای اول شخص هستید، خوشحال باشید چرا که این هفته یک بازی بسیار خوش ساخت در همین سبک برای اندروید عرضه شده. استودیوی بریتانیایی Pig Frog Entertainment در جدیدترین بازی اش با عنوان Traitor - Valkyre Plan، شما را به قلب آلمان نازی می برد تا در نقش یک جاسوس برای سقوط نازی ها و ارتش هیتلر تلاش کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در تاریخ 20 جولای 1944 و کمی پیش از اتمام جنگ دوم جهانی، تعدادی از سربازان ارتش آلمان برای پایان بخشیدن به جنگ کوشیدند تا آدولف هیتلر را به قتل برسانند. این کودتای تاریخی که مورخان از آن به عنوان July's Plot یاد می کنند، در نهایت با شکستی فجیع مواجه شد و حدودا پنج هزار نفر از شرکت کنندگان در این دسیسه به دستور رایش سوم به دار آویخته شدند.

Traitor 2

بازی Traitor، همانطور که از عنوانش پیداست بر اساس همین واقعه تاریخی ساخته شده و شما را در نقش یکی از سربازان پیمان شکن در ارتش نازی قرار می دهد تا برای کشتن هیتلر تلاش کنید. با این پیش زمینه داستانی خوب، تقریبا می توانید مطمئن باشید که با یک بازی سطح پایین روبرو نیستید.

طراحان و برنامه نویسان استودیوی PigFrog برای اجرای روان Traitor روی گجت های اندرویدی تلاش زیادی به خرج داده اند که نتیجه ای بسیار عالی در پی داشته. بازی به نرمی روی گجت های اندرویدی اجرا می شود و انیمیشن ها و افکت هایی در حد و اندازه بازی های کنسولی را در Traitor شاهد خواهید بود.

Traitor 3

کنترل کاراکتر در بازی کار چندان آسانی نیست، و سازنده پشتیبانی از کنترلر خارجی را برای بازی در نظر نگرفته است. با این وجود کمی که در بازی گشت و گذار کنید به آن عادت خواهید کرد.

نسخه کامل Traitor - Valkyre Plan با قیمت 1.66 دلار در گوگل پلی عرضه شده، با این وجود برای حصول اطمینان از اجرای بی و عیب نقص بازی می توانید پیش از خرید، نسخه LITE را در گجت های خود امتحان کنید.

Traitor – Valkyrie Plan

Traitor – Valkyrie Plan

سازنده: Pigfrog Entertainment قیمت: نسخه کامل 1.66 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 66 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • سینا
    سینا | ۲۸ تیر ۱۳۹۴

    محیط بازی کپی ولفنشتاینه !!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی