ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

عکاسی و فیلمبرداری با فیلترهای زنده و موزیک پس زمینه در Generate Audio-Visual Editor

تیم برنامه نویسی Hybridity Media به تازگی اپلیکیشنی طراحی کرده که با آن می توان اسمارت فون را به یک استودیوی رسانه های دیجیتالی تبدیل کرد. اپلیکیشن Generate به عنوان یک ابزار ویرایش عکس و ویدئو، می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

تیم برنامه نویسی Hybridity Media به تازگی اپلیکیشنی طراحی کرده که با آن می توان اسمارت فون را به یک استودیوی رسانه های دیجیتالی تبدیل کرد. اپلیکیشن Generate به عنوان یک ابزار ویرایش عکس و ویدئو، می تواند با ترکیب فیلترهای زنده و افزودن موزیک به پس زمینه، تصور شما از یک برنامه ویرایشگر را به طور کامل دگرگون کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر عکاسی و فیلمبرداری معمولی و بدون افکت شما را راضی نمی کند، و دوست دارید که به محتوای ثبت شده با دوربین رنگ و لعابی ببخشید، شک نکنید که Generate دقیقا همان چیزی است که مدتها منتظرش بودید.

اگر در استفاده از ابزارهای ویرایشی Generate خلاقیت به خرج دهید، به کمک آن می توانید از یک فیلم ساده یک تیزر سینمایی یا موزیک ویدئو بیافرینید. مهم ترین ابزار Generate، فیلترهای زنده آنند که می توانید هم در عکاسی و هم در فیلمبرداری آنها را به کار بگیرید.

Generate 2

برای شروع کار با دوربین گزینه هایی مثل سوئیچ مابین دوربین اصلی و سلفی، تنظیم حالت فلش و تغییر عرض تصویر (16:9 و 1:1) در اختیار دارید. با گزینه آخر می توانید به عنوان مثال، عکس یا ویدئویتان را برای اشتراک در قاب های مربعی اینستاگرام آماده کرده تا با دردسر ویرایش مجددش مواجه نباشید.

گفتیم که نکته قوت Generate فیلترهای زنده اش هستند؛ فیلترهایی که می توانید در زمان فیلمبرداری بین تمامشان سوئیچ کنید و محدودیتی هم برای این کار ندارید. اگر افزودن موزیک به پس زمینه ویدئوها را هم در نظر بگیرید، دیگر خودتان تصور کنید که چه کارهای خارق العاده ای می توان با Generate انجام داد.

یکی دیگر از امکانات جالب Generate، فیلترهای صوتی پویای آنند. این فیلترها که تقریبا چیزی مشابه Visualization های پخش کننده های موزیک هستند، در صورت افزوده شدن به ویدئو می توانند به صدای پس زمینه واکنش نشان داده و به جنب و جوش بیفتند. بنابراین با کاربرد آنها می توانید شور و نشاط خاصی به ویدئوهایتان ببخشید.

Generate یک شبکه اجتماعی مختص به خود هم دارد که در آن می توانید ویدئوها و عکس های جالب کاربران را در آن ببینید یا آنهایی که خودتان ساخته اید را در آن به اشتراک بگذارید. البته این شبکه اجتماعی چندان کامل نیست و از آنجا که امکان لایک کردن یا گذاشتن نظر در آن فراهم نشده، شاید بتوان آن را نهایتا یک گالری آنلاین در نظر گرفت.

در تستی که با Generate انجام دادیم، افت فریمی نسبی هنگام تعویض فیلترها و گاها مشکل فورس کلوز را مشاهده کردیم که البته تأثیر چندانی بر لذتی که از کار با آن بردیم نداشت. توصیه می کنیم این اپلیکیشن خوب و کاربردی را حتما در iOS و اندروید تجربه کنید. امتحانش مجانیست.

Generate Audio-Visual Editor

Generate Audio-Visual Editor

سازنده: Hybridity Media قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 22.1 / 15 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۲۹ تیر ۱۳۹۴

    چرا تو گوگل پلی میزنه که برای کشور ما مجاز نیست!؟
    چجوری میشه دانلودش کرد؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی