ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فراتر از خطر؛ معرفی بازی Mission Impossible: Rogue Nation

خودتان را آماده کنید، تام کروز با مأموریت های غیرممکنش به زودی به پرده نقره ای سینما باز می گردد. در حالی که چیزی کمتر از دو هفته به اکران جهانی جدیدترین فیلم مأموریت غیر ممکن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

خودتان را آماده کنید، تام کروز با مأموریت های غیرممکنش به زودی به پرده نقره ای سینما باز می گردد. در حالی که چیزی کمتر از دو هفته به اکران جهانی جدیدترین فیلم مأموریت غیر ممکن با عنوان فرعی Rogue Nation باقی مانده، کمپانی فیلمسازی پارامونت دست به جیب شده و با همکاری استودیوی صاحب نام Glu Games یک بازی موبایل از این فیلم را در اختیار گیمرها قرار داده؛ عنوانی که ناشر هالیوودی به آن امید بسته تا بتواند در آماده سازی ذهن مردم و ایجاد انگیزه برای تماشای فیلم اصلی در سالن های سینما تأثیرگذار باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

سابقا این گونه بازی های تبلیغاتی با هزینه هایی گزاف برای کنسول های خانگی ساخته میشد که البته بیش از نود درصدشان فاجعه بودند و حتی بر محبوبیت فیلم اصلی اثر سوء می گذاشتند!

خوشبختانه وضعیت چنین بازی هایی در سال های اخیر بسیار بهتر شده. استودیوهای فیلمسازی این روزها سر عقل آمده اند و به جای ریسک های خطرناک در کنسول های خانگی، بازی های تبلیغاتی را برای پلتفرم موبایل می سازند که هم هزینه کمتری در پی دارد و هم مراحل ساخت آن سریع تر و آسان تر طی می شود.

MI 2

Mission Impossible: Rogue Nation در حکم بازی تبلیغاتی جدیدترین فیلم مأموریت غیر ممکن، اتفاقا بازی بسیار خوش ساختی از آب درآمده و بر خلاف تصور اغلب افراد می توان واقعا پای آن نشست و از گیم پلی خوبش لذت برد.

خط داستانی بازی ظاهرا ارتباطی به فیلم ندارد، اما باز هم صحبت از درگیری سازمان IMF با Syndicate جنایتکار در نقاط مختلف دنیاست. قهرمان شما در بازی دیگر Ethan Hunt نیست و کنترل یکی دیگر از مأموران IMF به دستتان سپرده شده.

MI 3

Rogue Nation در اصل یک شوتر اول شخص است، با این حال جابجایی و سنگرگیری را در زاویه سوم شخص انجام می دهید. مأموریت های نه چندان غیر ممکن بازی هم شامل ورود دزدکی به پایگاه های Syndicate، بمب گذاری و مواجهه با باس های هر مرحله می شود.

مود آنلاین Rogue Nation بی شک بهترین بخش بازی است که در آن می توانید وارد یک تیم شوید تا با هم برای گرفتن پایگاه تیم مقابل کوشش کنید. هر چند MI:RN در حد یک شاهکار نیست، اما تجربه اش در موبایل می تواند تجربه ای خوب و سرگرم کننده باشد. این بازی را می توانید به رایگان برای iOS و اندروید دانلود کنید.

Mission Impossible: Rogue Nation

Mission Impossible: Rogue Nation

سازنده: .Glu Games Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 148 / 99 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Ehsan_Toosi
    Ehsan_Toosi | ۲۹ تیر ۱۳۹۴

    این مورد در کشور شما قابل دسترس نیست..اه حالم بهم میخوره خب نذارین یا راه حلشو بگین

    • مجید
      مجید | ۲۹ تیر ۱۳۹۴

      برای این که بتونی از گوگل پلی استور دانلود کنی اول برو تو app گوشی بعد گوگل پلی استور رو clear data کن.بعد با فیلتر شکن برو تو اپ استور گوگل بازیو دانلود کن چند کیلو بایت بعد دیگه فیلتر شکنو غیر فعال کن .بازی راحت دانلود کن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی