ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خودروی بدون راننده گوگل و حادثه ای که منجر به جراحت انسانی شد

گوگل عنوان نموده که یکی از اتومبیل های خودرانش، به تازگی در تصادفی حضور داشته که برای اولین بار منجر به جراحت انسانی شده است. گفته می شود که این برخورد در روز اول جولای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ تیر ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

گوگل عنوان نموده که یکی از اتومبیل های خودرانش، به تازگی در تصادفی حضور داشته که برای اولین بار منجر به جراحت انسانی شده است.

گفته می شود که این برخورد در روز اول جولای و در شهر مانین ویو اتفاق افتاده؛ جایی که پیش از ۲۰ خودروی لکسوس SUV مجهز به سیستم خودران گوگل، در حال تردد هستند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ماجرا چنین بوده که این بار نیز خودروی گوگل در حادثه مورد بحث مقصر شناخته نشده و یک خودروی دیگر از پشت به آن کوبیده که منجر به آسیب دیدن ۳ سرنشین و کارمند گوگل شده است. علت حادثه نیز بی احتیاطی راننده انسانی خودروی دیگر و عدم توجه به جلو گزارش شده.

google-self-driving-2015-07-17-02

در خودروی خودران گوگل سه سرنشین حضور داشته اند که هر سه نیز پس از تصادف به بیمارستان منتقل گشته اند. از سوی دیگر راننده خودروی مقصر نیز اظهار نموده که با گردن درد شدیدی پس از تصادف مواجه بوده است.

خودروهای بدون راننده مدتی است که در کالیفرنیا اجازه تردد دارند اما قانون، گوگل را ملزم کرده تا یک راننده، همواره در خودرو حضور داشته باشد تا در مواقع ضروری، اختیار کار را در دست گیرد.

خودروهای بدون راننده گوگل برای اولین بار ۶ سال پیش مورد آزمایش قرار گرفتند و اکنون بیش از ۱.۹ میلیون مایل را رانندگی نموده و در این مدت و مسافت، صرفا ۱۴ تصادف را به ثبت رسانده اند. گوگل نیز اذعان داشته که در هیچکدام از این تصادفات، خودروی این شرکت مقصر شناخته نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • hosein_behkamal
    hosein_behkamal | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    پروژه ای که گوگل پشتش باشه مگه میشه بد باشه؟

  • شهریار
    شهریار | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    همینطور گفته شده ماشین راننده مقصر، نیسان آبی بوده است

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی