ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای با کیفیت گلکسی نوت ۵ از راه رسیدند

یکی از خبرسازترین موبایل های هوشمند در این روزها، گلکسی نوت ۵ از سامسونگ است و هواداران اندروید به شدت برای حضورش در بازار انتظار می کشند. سری فبلت های نوت، با نمایشگر بزرگتر و مشخصات سخت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ تیر ۱۳۹۴ | ۰۹:۱۶

یکی از خبرسازترین موبایل های هوشمند در این روزها، گلکسی نوت ۵ از سامسونگ است و هواداران اندروید به شدت برای حضورش در بازار انتظار می کشند.

سری فبلت های نوت، با نمایشگر بزرگتر و مشخصات سخت افزاری قدرتمند تر از سری S، معمولا از پرچمدار اصلی نیز طرفداران بیشتری دارند. امسال نیز طرفداران این فبلت شکی در قدر بودن آن ندارند اما موضوعی که ذهن آنها را به خود مشغول نموده، در واقع نوع ظاهر این دستگاه است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پیش از این، رندر های کامپیوتری متفاوتی را برایتان منتشر کرده بودیم که در واقع، ظاهر کلی و چهارچوب دستگاه را به نمایش می کشیدند. اکنون اما رندرهای جدیدی از راه رسیده اند که به واسطه آنها، می توان نگاهی بهتر به پرچمدار فبلت های سامسونگ داشت.

Screen Shot 1394-04-29 at 09.06.54-w600 Screen Shot 1394-04-29 at 09.06.43-w600 Screen Shot 1394-04-29 at 09.07.15-w600 Screen Shot 1394-04-29 at 09.07.03-w600 Screen Shot 1394-04-29 at 09.07.26-w600

صرفا توجه داشته باشید که اگرچه این تصاویر بسیار واقعی جلوه می کنند، اما باز هم رندر کامپیوتری هستند. در واقع شخصی به نام Ivo Marić تصمیم گرفته بر مبنای رندرهایی که پیشتر فاش شده، تصاویری با کیفیت تر را تهیه کند.

تصاویری که پیشتر فاش گشته بودند نیز البته بر مبنای زبان طراحی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج تهیه شده و به نظر منطقی می رسید که سامسونگ از همین نوع طراحی برای گلکسی نوت ۵ استفاده کند.

بزرگترین تغییر امسال البته به نظر می رسد مربوط به نحوه قرار گیری قلم S Pen و جهش خودکار آن به بیرون باشد. از سوی دیگر گمان می رود سامسونگ همانند سری S، قید استفاده از درگاه کارت حافظه و باتری قابل تعویض را زده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • علی
    علی | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    شکل و شمایلش مثلs6هست اما واقعا این زیبا تر به نظر میاد

  • سینا
    سینا | ۲۹ تیر ۱۳۹۴

    عالیه اما حیف اگه باطری قابل تعویض و کارت حافظه نمیخوره :((((

    اما با این حال سری نوت حرف نداره
    در ضمن من طرفدار سونیم :))) اما نوتو به هیچی نمیدم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی