ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ رسما گلکسی Tab S2 را معرفی کرد

پس از فروکش کردن موج شایعات و گمانه زنی ها در مورد نسل بعدی تبلت محبوب سامسونگ با نام گلکسی تب S، که پیش بینی می شد همین هفته به صورت رسمی رونمایی شود، حالا این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ تیر ۱۳۹۴ | ۱۰:۵۶

پس از فروکش کردن موج شایعات و گمانه زنی ها در مورد نسل بعدی تبلت محبوب سامسونگ با نام گلکسی تب S، که پیش بینی می شد همین هفته به صورت رسمی رونمایی شود، حالا این کمپانی کره ای رسما این محصول را معرفی کرده است.

نسخه جدید که گلکسی تب S2 نام دارد نسبت به مدل قبلی از سخت افزار و امکانات بهتری برخوردار است و با قطر تنها 5.6 میلیمتر نیز صخامت پایین تری نسبت به آن دارد.

این تبلت از جدیدترین نسخه اندروید یعنی آبنبات چوبی بهره می برد هرچند که به جای نسخه اندروید 5.1، از اندروید 5.0 استفاده می کند، با این همه، پیش بینی شده، شرکت سازنده اندکی پس از عرضه دستگاه، سیستم عامل آن را به نسخه 5.1 اندروید ارتقاء دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این تبلت در قالب دو اندازه و دو رنگ متفاوت ارائه می گردد اما برخلاف نسخه اصلی گلکسی تب S بدنه ای بسیار باکیفیت خواهد داشت که از فریم فلزی پرچمدارن اخیر سامسونگ در ساخت آن الهام گرفته شده است.

گلکسی تب S2 در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شود و کاربران نیز می توانند از میان ابعاد نمایشگر 8 و 9.7 اینچی، یکی از آنها را انتخاب نمایند. نسبت تصویر نمایشگرهای Quad-HD این دو محصول نیز 4 به 3 خواهد بود و علاوه بر این از تکنولوژی SuperAMOLED در ساخت آنها بهره گرفته شده است.

برخی از اپلیکیشن های پرکاربرد و محبوب مایکروسافت نیز از قبل روی هر دوی این مدل ها بارگذاری شده اند که از آن جمله می توان به OneDrive با 100 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی رایگان برای یک بازه زمانی دو ساله اشاره کرد.

گلکسی تب  S2 هچنین از یک چیپست هشت هسته ای اگزینوس 533 و همچنین 3 گیگابایت رم بهره می برد و در قالب دو مدل 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

حافظه داخلی این گجت تا 128 گیگابایت و از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقاء است و به همین دلیل کاربران آن هیچگونه نگرانی از بابت ذخیره سازی عکس و انواع رسانه نخواهند داشت.

دستگاه دارای یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 2.1 مگاپیکسلی است و از استاندارد ارتباطی LTE پشتیبانی می کند؛ بدان معنا که امکان استفاده از آن به همراه سرویس های ارائه شده از سوی شرکت های مختلف مخابراتی فراهم خواهد بود. علاوه بر این، گفته می شود که به زودی یک مدل صرفا پشتیبانی کننده از وای فای این تبلت نیز ارائه می گردد.

این تبلت همچنین از بلوتوث 4.1، WiFi 802.11ac، NFC و GPS پشتیبانی می کند و دو نسخه معرفی شده از آن نیز بسته به ابعاد نمایشگرهایشان باتری هایی با ظرفیت مختلف را در داخل بدنه خود جای داده اند.

مدل هشت اینچی دارای یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که مدل 9.7 اینچی همراه با یک باتری 5870 میلی آمپر ساعتی عرضه می گردد. تا به حال هیچگونه اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این محصول از سوی شرکت سازنده آن منتشر نشده اما پیش بینی می شود که این اتفاق حداکثر تا یک ماه دیگر رخ دهد.

02

03

04

08

09

10

11 (1)

11

12

13

14

15

16

17

19

20

1426657745463

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲ دی ۱۳۹۴

    من تبلت گلگسی tab 's 1 رو دارم این از ۲ هم بهتره

  • Yas
    Yas | ۲۹ تیر ۱۳۹۴

    با این باطری فکر کنم باید همیشه یه پاور بانک همراه خودت داشته باش!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی