ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل یکی از معاونین ارشد کمپانی خودروسازی کرایسلر را استخدام کرده است

بر طبق اطلاعاتی که در پروفایل لینکدین آمده و همچنین گزارشی که وال استریت ژورنال منتشر کرده، کمپانی اپل به تازگی "داگ بتس"، از معاونین ارشد شرکت خودروسازی کرایسلر را به استخدام واحد عملیات های خود ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

بر طبق اطلاعاتی که در پروفایل لینکدین آمده و همچنین گزارشی که وال استریت ژورنال منتشر کرده، کمپانی اپل به تازگی "داگ بتس"، از معاونین ارشد شرکت خودروسازی کرایسلر را به استخدام واحد عملیات های خود درآورده است.

گفتنیست که از ماه فوریه شاهد انتشار شایعاتی در مورد تولید یک اتومبیل توسط برند ساکن کوپرتینو بوده ایم و حتی یکی از معاونین ارشد این شرکت نیز در ماه می و در جریان برگزاری کنفرانس "کد" اشاره کرده بود "یک خودرو می تواند فصل تازه ای در محصولات اپل باشد".

پیش از این نیز شایعاتی وجود داشته که برخی از افراد دارای تخصص در عرصه ی تولید خودرو به استخدام کمپانی مورد بحث در آمده اند و حتی شرکتی شناخته شده که در زمینه ی تولید باتری برای اتوموبیل های الکتریکی فعالیت می کرد نیز یک بار به خاطر همین موضوع، یعنی انتقال کارمندانش به کوپرتینو، از اپل به دادگاه شکایت برد.

و حالا در میان همه ی این شایعات، مجدداً استخدام داگ بتس موارد پیشین را دامن زده و توجهات رسانه ای به سمت آنها جلب شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به عقیده ی وبسایت ورج، شیوه ای که بتس کار خود را ترک نموده نیز قدری جای تامل دارد، زیرا او مستقیماً به اشکالات و کمبودهایی که در کمپانی پیشین خود وجود داشته اشاره کرده و آنها را عامل جدایی از کرایسلر خوانده.

وی سابقاً عهده دار سمت مدیریت واحد کیفی محصولات و سرویس های جهانی کرایسلر بوده و پس از اینکه آن شرکت در رتبه بندی Consumer Report جایگاه مناسبی پیدا نمی کند تصمیم به عوض نمودن محل کار خود می گیرد.

نباید از خاطر برد مطابق گزارش Consumer Report، کیفیت تولیدات کرایسلر به شدت مورد انتقاد مشتریان قرار داشته و بتس برای رفع این مسئله ملزم به اجرایی کردن تسک هایی بسیار دشوار بوده است.

او قبل از کرایسلر در کمپانی های دیگری همچون نیسان و تویوتا نیز سمت هایی مشابه داشته و طبق پروفایل لینکدین اش در برندهای یاد شده به مدیریت زنجیره تامین قطعات نیز پرداخته است. از چنین رزومه ای اینطور بر می آید که ما با فردی کاملاً آشنا به امور تولید اتومبیل مواجه هستیم، ولی اینکه او در اپل چه جایگاهی می تواند پیدا کند پرسشی محسوب می شود که هنوز برایش پاسخ واضحی وجود ندارد.

ضمناً وال استریت ژورنال در گزارش خود می نویسد اپل احتمالاً به تازگی یکی از متخصصین مطرح اروپایی در زمینه ی ماشین های خودران را نیز استخدام کرده، که در صورت صحت یافتن این موضوع مطمئناً بحث تولید خودرو توسط این شرکت رنگ و بویی تازه خواهد یافت، هر چند هنوز هم باید منتظر ماند و دید با گذشت زمان شرایط به چه صورتی در خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ali
    ali | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    اپل رقیب سرسخت جی ال ایکس خواهد بود .
    در این مورد تردید نکنیددددد

  • 7.62mm
    7.62mm | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    اپل رقیب آینده تسلا خواهد بود.

  • طاهر امیری
    طاهر امیری | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    اوه، عجب تیتری بشه:

    "هیولای اپل با قیمت 1 میلیون دلار معرفی شد!
    خبر در حال تکمیل شدن است."
    ...

  • مهربان
    مهربان | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    وای اگ یه خود رویه!! لوکس و خفن بزنه چی میشه..دوست دارم ببینم با این همه وسواس تو طراحی واقعا چی میخوان از آب دربیارن..

    به امید روزی که تیترهای دیجیاتو اینا باشن :


    اپل از گران ترین شاهکار خود پرده برداشت!!!

    پس از مدت ها انتظار AppleCar رسما معرفی شد!

    انقلابی در صنعت خودرو! زیبای هوشمند AppleCar !

    و...

    فقط برسیشو از دیجی دیگه باید بیخیال شیم! :-)

    • Ali
      Ali | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

      ايشالله ماشين GLX هم مياد ميزنه رو دست اپل

مطالب پیشنهادی