ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام حساب کاربری یک شخص عادی را حذف کرد تا آن را به ستاره فوتبال بدهد

آندرس اینیستا یکی از فوتبالیست های مشهور اسپانیایی و کاپیتان تیم باسلونا است که البته طرفداران فوتبال نیز به خوبی با او آشنایی دارند. از سوی دیگر شخصی عادی نیز با همین نام در مادرید ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ تیر ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

آندرس اینیستا یکی از فوتبالیست های مشهور اسپانیایی و کاپیتان تیم باسلونا است که البته طرفداران فوتبال نیز به خوبی با او آشنایی دارند. از سوی دیگر شخصی عادی نیز با همین نام در مادرید زندگی می کند و در شبکه اجتماعی اینستاگرام، صاحب اکانت @ainiesta است.

بر اساس گفته های اینیستایی که در مادرید زندگی می کند، اکانت اینستاگرام وی در روز پنج شنبه به حالت تعلیق درآمده. آن هم به علت نقض مقررات اینستاگرام.

آنچه موضوع را جالب تر می کند اینکه حساب کاربری این شخص به سرعت از دسترس خارج گشته و اذعان می شود قرار بوده به آندرس اینیستای فوتبالیست تعلق گیرد. پس از آن، شخص عادی که نامش با نام فوتبالیست مشهور یکی است، این خبر را در وب سایت Medium به اشتراک گذاشت.

پس از منتشر شدن این موضوع در Medium، اینستاگرام حساب کاربری این شخص را به حالت عادی درآورده و محتوای آن را نیز بازگردانی کرده است. از سوی دیگر اینیستای فوتبالیست نیز همچنان با حساب کابری @andresiniesta8 به کار خود ادامه خواهد داد؛ اکانتی که اکنون دارای بیش از ۵ میلیون دنبال کننده است.

گاهی شبکه های اجتماعی حساب کاربری افرادی که در واقع سعی دارند خودشان را به جای کس دیگری جا بزنند را حذف می کنند اما اینکه اینستاگرام به شکل کاملا یک طرفه حساب شخصی که از نام واقعی خودش بهره گرفته را حذف کند، حرکتی بوده که اکنون انتقادات زیادی را برای این شبکه اجتماعی به ارمغان آورده. هرچند، ما صرفا یک سوی داستان را شنیده ایم؛ باید منتظر ماند و دید خود اینستاگرام در مورد این موضوع چه نظری داشته و چه توضیحی ارائه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • baraeen
    baraeen | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    اینستا اکانت منو هم محدود کرده :\

  • سینا
    سینا | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    اینستای من دقیقا پریروزا داغون شد یه ایمیل جدید میخواست نکنه برا منو دادن به این بنده خدا !!!!!!!!!!:D
    :D
    D:
    XD

  • erfaan
    erfaan | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    خوبه خداقل بهش برشگردوندن بعد اینکه فهمیدن اسم خودشه ..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی