ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

درآمد هوآوی از فروش تلفن های هوشمند رشدی ۳۰ درصدی داشته است

به نظر می رسد بر حسب آمار و ارقام منتشر شده کمپانی هوآوی نیمه ی اول سال جاری را به شکلی بسیار مطلوب پشت سر گذاشته و شرایط اقتصادی اش در وضعیتی ایده آل به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

به نظر می رسد بر حسب آمار و ارقام منتشر شده کمپانی هوآوی نیمه ی اول سال جاری را به شکلی بسیار مطلوب پشت سر گذاشته و شرایط اقتصادی اش در وضعیتی ایده آل به سر می برد.

شرکت چینی مورد بحث که در هر دو زمینه ی ساخت تلفن های هوشمند و تجهیزات مخابراتی فعالیت دارد در شش ماه اول ۲۰۱۵ توانسته به درآمدی ۲۸.۳ میلیارد دلاری دست پیدا کند، که این عدد نسبت به بازه ی زمانی مشابه در سال گذشته رشدی ۳۰ درصدی را حکایت می کند. هوآوی اشاره نموده که میزان حاشیه سودش بر روی ۱۸ درصد استوار مانده ولی در مورد مقدار سود خالص خود هیچ عدد مشخصی را بیان نکرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانطوری که در ابتدای مطلب نیز اشاره کردیم هوآوی از جمله بزرگترین شرکت های خصوصی در سرزمین اژدهای سرخ محسوب می شود که محصولات مخابراتی خودش را به سراسر جهان صادر می نماید.

در عرصه ی تجهیزات مخابراتی، کمپانی یاد شده رقبای بزرگی همچون اریکسون و نوکیا دارد، اما فعالیت های آنها تنها به همین عرصه محدود نشده و تولید اسمارت فون های میان رده و حتی پرچمدار نیز از دیگر مواردیست که در دستور کارشان قرار گرفته هر چند که این محصولات نیز باید با دستاوردهای نام های بزرگی همانند شیائومی، اپل و سامسونگ رقابت کنند.

البته حالا و بر حسب گزارش مالی منتشر شده در روز دوشنبه ی هفته جاری، شواهد نشان می دهند که هوآوی قواعد رقابت را کاملاً بلد بوده و به خوبی توانسته خودش را مطرح کند.

در همین راستا آماری نیز از جانب موسسه ترند فورس تهیه گشته که می گوید برند مورد اشاره با در دست گرفتن ۷.۶ درصد از بازار فروش اسمارت فون در جهان، مبدل به سومین تولید و عرضه کننده ی موبایل شده و اپل و سامسونگ نیز هر یک با در اختیار داشتن سهامی ۲۶.۸ و ۱۶.۴ درصدی در جایگاه های اول و دوم قرار دارند.

در خانه نیز اوضاع بر وفق مراد هوآوی است. ترند فورس می افزاید آنها ۱۸.۳ درصد از بازار چین را مالک شده اند و به جایگاه اول دست یافته اند؛ جایگاه دوم نیز با سهامی ۱۴.۳درصدی به شیائومی رسیده.

به عنوان یک شرکت کاملاً خصوصی، برای هوآوی اجباری وجود ندارد که گزارش های مالی خودش را به شکلی دقیق و با جزئیات کامل انتشار دهد و لذا آنها از اعلام اینکه دقیقاً چه تعداد دستگاه تلفن هوشمند فروخته اند سر باز زده اند.

منگ وانژوآ، مدیر بخش مالی این شرکت، در پاسخ به پرسش های موجود تنها به ذکر این نکته که بخش موبایل پیشرفتی شگرف داشته بسنده نموده و افزوده در بخش بازار مصرفی هم به اهداف قابل توجهی دست یافته اند. وی می گوید واحد تجهیزات مخابراتی نیز دارای وضعیتی مشابه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۴ مرداد ۱۳۹۴

    متاسفانه مردم ما فقط نگاه میکنند دست بقیه چی هست و بیشترشون فقط خاصیت دهن بینی قوی دارند و از فکرشون زیاد بهره ای نمی برند،، و نتیجه این میشه که هوآوی که بهترین محصولش همیشه از پرچمدار های سال قبل شرکت های دیگر ضعیف تره محبوب میشه متاسفانه

  • ho3ein
    ho3ein | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    معلومه وقتی ارزونه فروش میکنه دیگه ولی بعضی هاش بدرد نمیخوره

  • Paras
    Paras | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    به نظر من کسی که یه گوشی درست و حسابی دستش گرفته باشه به هواوی حتا نگاه هم نمیکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی