ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلویزیون های تجاری سامسونگ وارد بازار ایران شدند

امروزه بسیاری از مغازه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک برای برآوردن نیازهای اطلاع‌رسانی، سرگرمی و همچنین جلب‌توجه مخاطبان خود از ابزارهایی استفاده می‌کنند که علاوه بر اتلاف وقت و انرژی، پرهزینه نیز هستند و باعث شلوغی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۵

امروزه بسیاری از مغازه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک برای برآوردن نیازهای اطلاع‌رسانی، سرگرمی و همچنین جلب‌توجه مخاطبان خود از ابزارهایی استفاده می‌کنند که علاوه بر اتلاف وقت و انرژی، پرهزینه نیز هستند و باعث شلوغی و از بین رفتن زیبایی محیط می‌شوند.

برای مثال، در بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز تجاری از تلویزیون برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی، پخش موسیقی و حتی نمایش تصاویر یا ویدئوهای تبلیغاتی استفاده می‌شود که مستلزم وجود کامپیوتر یا لپ‌تاپ برای کنترل محتوا است. در برخی فروشگا‌ه‌ها و مراکز تجاری و حتی آرایشگاه، کافی‌شاپ و مطب نیز بنرهایی نصب می‌شود که نه تنها نمی‌توانند اطلاعات کافی و مفید را به شیوه‌ای جذاب در اختیار مخاطبان قرار دهند، بلکه بر زیبایی و کیفیت فضا نیز تأثیری منفی دارند.

اما راه‌حل فناوری برای این موضوع چیست؟ چگونه می‌توان با داشتن یک دستگاه که به‌طور خاص برای مراکز فروش یا مراکز ارائه‌دهنده خدمات طراحی شده، به شیوه‌ای نوین و مؤثر، اطلاعات را در اختیار مشتریان قرار داد و با آسودگی بیشتری به کار پرداخت؟

سامسونگ در همین راستا راهکاری موثر با عنوان تلویزیون های تجاری یا Smart Signage TV ارائه نموده که از شما دعوت به عمل می آوریم با مطالعه بیانیه خبری دفتر روابط عمومی این شرکت در رابطه با آنها از جزئیاتشان بیشتر و بهتر آگاه شوید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تلویزیون‌ تجاری سامسونگ (Samsung Smart Signage TV)دستگاهی است که به تازگی وارد بازار ایران شده‌ است. این دستگاه‌ها در عین سادگی، هر آنچه را نیاز دارید تا فرآیند خرید و فروش، برای شما و مشتریانتان تسهیل شود، فراهم می‌کند.

به این ترتیب تلویزیونی که در فروشگاه شماست، می‌تواند به راحتی به دستگاهی تبدیل شود که 16 ساعت روشن بماند و علاوه بر پخش برنامه‌های تلویزیونی و سرگرم کردن مشتریان، اطلاعات خاص و همچنین محتواهای تبلیغاتی را به طور همزمان در فریم‌های دیگری در تصویر نمایش دهد. در واقع می‌توان گفت تلویزیون تجاری سامسونگ دستگاهی با ارائه راهکارهای مدرن برای کسب‌وکارهای کوچک است.

نصب و مدیریت آسان

این تلویزیون‌های تجاری به راحتی و بدون نیاز به تکنسین، نصب و مدیریت می‌شود. تنها کافی است دارای سطح متوسطی از دانش عمومی کامپیوتر و تکنولوژی‌های روز باشید تا بتوانید از طریق موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ، محتوای موردنظرتان را تولید کنید. درواقع در فرآیند نصب، تنها به یک دستگاه (Samsung Smart Signage TV) که قابل اتصال به Wifi نیز هست، یک دستگاه تولید محتوا مثل موبایل و یک نرم‌افزار تولید محتوا نیاز دارید.

نرم‌افزار Express Magic Info

sstv-2

Magic Info Express نرم‌افزاری است که به صورت پیش‌فرض روی نمایشگر قرار دارد و از طریق گوگل‌پلی (Google Play) یا اپ استور (App Store) روی موبایل و تبلت‌هایی که دارای سیستم اندروید یا IOS هستند یا یک لپ‌تاپ قابل نصب است. این نرم‌افزار امکان انتخاب قالب (Template) آماده دلخواه از بین 200 قالب از پیش طراحی شده برای کسب‌وکارهای مختلف مانند بانک، رستوران، فروشگاه پوشاک و غیره را به‌طور مجزا دارد و کاربر می‌تواند با بارگذاری تصاویر، ویدئوها و نوشتار در این قالب‌ها، محتوای موردنظر خود را تولید و ارائه کند.

این محتوا از طریق USB فلش یا Wifi قابل انتقال به نمایشگر است. به کمک این نرم‌افزار، حتی می‌توان زمان‌بندی پخش محتوا در ساعت‌ها و روزهای مختلف هفته را به وسیله موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ تنظیم کرد. مثلاً اگر لازم است یک رستوران در ساعت‌های خاصی از روز در منوی خود تغییراتی مثل تخفیف اعمال کند، این کار از طریق نرم‌افزار Magic Info به راحتی امکان‌پذیر است.

چنانچه در فروشگاهی، چندین دستگاه تلویزیون تجاری موجود باشد، می‌توان محتوای نهایی را با دستگاه‌های دیگر که به یکWifi مشترک متصل هستند به اشتراک گذاشت و نمایش داد.

کنترل هوشمند

sstv-1

محتوای در حال نمایش در تلویزیون‌های تجاری سامسونگ را می‌توان از طریق کنترل هوشمند به‌ گونه‌های مختلفی ازجمله توقف نمایش، هدایت به جلو عقب، تنظیم صدا و حتی حذف بخشی از محتوا مدیریت کرد.

این دستگاه در دو اندازه 40 و 48 اینچ با نام‌های RM40D و RM48D وارد بازار شده و دارای کیفیت تصویر Full HD 1080 پیکسل است، علاوه بر این، امکانات اتصال از طریق پورت‌های TV (Antenna)، HDMI، RGB (PC)، USB و حتی پورت 232 RS را نیز در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد.

این نمایشگرها قالب‌های مختلفی مانند Video و Picture را نیز پشتیبانی می‌کنند. طراحی جذاب، وزن سبک، قاب باریک و قابلیت چرخش به دو طرف و همچنین نمایش تصویر به صورت افقی و عمودی به فراخور محیط، شاخصه‌های مهمی هستند که این محصول را به ترکیبی از زیبایی و کارایی تبدیل کرده است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • حمید
    حمید | ۳ مرداد ۱۳۹۴

    باسلام متشکرم از اطلاعات مربوط به smart signage tv

  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    جالب و با کلاس و چشمگیره!

  • Siamak_Navaei
    Siamak_Navaei | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    قیمت؟

    • سامان
      سامان | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

      طبق جستجو در سايت آمازون امريكا، قيمت دست دوم Used براي مدل هاي ٤٠ و ٤٨ اينچي به ترتيب حدود 400 و 700 دلاره. قيمت نو را ننوشته بودن.

    • سامان
      سامان | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

      قيمّت نو اش در سايت آمازون آلمان، براي مدل هاي 40 اينچي و 48 اينچي، به ترتيب حدود 500 يورو و 800 يورو است.

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    آقا این توافق چه مییییییییکنه!!!
    :|

    • مسعود
      مسعود | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

      بنا به برخی گزارشات ، توافق حتی تونسته روی آب و هوا هم تا ثیر بذاره به طوری که توی تابستون سیل جاری شده !

  • محمد
    محمد | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    خیلی چیز خوبیه! همین چند وقت پیش داشتم به این ایده فکر میکردم که بازم پیاده سازی شده!! :-)

    • mehrdad_g
      mehrdad_g | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

      نه تنها خارجیش ایرانیش هم هست :D

      http://www.sanavan.ir/

مطالب پیشنهادی