ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Barcode Generator؛ اپلیکیشنی برای ساخت بارکد از اطلاعات مختلف

این روزها استفاده از بارکدها، خصوصا نوع QR Code در فضای مجازی بسیار مرسوم شده و با استفاده از آن می توان با بیشترین سرعت به مواردی همچون لینک های اینترنتی و اطلاعات مربوط به یک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

این روزها استفاده از بارکدها، خصوصا نوع QR Code در فضای مجازی بسیار مرسوم شده و با استفاده از آن می توان با بیشترین سرعت به مواردی همچون لینک های اینترنتی و اطلاعات مربوط به یک وسیله دسترسی پیدا کرد.

اپلیکیشن Barcode Generator ابزاری بسیار کاربردی است تا بتوانید با آن از لینک های دانلود، شماره ها، آدرس های ایمیل، پیامک ها، رمزهای عبور و موارد دیگر بارکد بسازید و آنها را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

جالب است بدانید که QR Code در سال 1994 در یک کارخانه اتومبیل سازی ژاپنی و به منظور ردیابی مراحل ساخت خودرو طراحی شد. QR Code در واقع نوعی بارکد دوبعدی است که می تواند دریایی از اطلاعات را در خود به صورت رمزی ذخیره کرده تا تنها برای یک ماشین یا یک وسیله دارای چشم الکترونیکی قابل فهم باشد.

با پیشرفت تکنولوژی و مجهز شدن موبایل ها به اپلیکیشن های اسکن بارکد، کاربرد QR Code ها بسیار گسترده شد، طوری که این روزها مشاهده این مربع های سیاه و سفید در وبسایت های اینترنتی، اپلیکیشن ها، مجلات و روزنامه ها، جعبه کالاهای مختلف و حتی تابلوهای نقاشی به صحنه ای عادی تبدیل شده.

Barcode Generator 2

همانطور که گفتیم، با اپلیکیشن Barcode Generator می توان از اطلاعات مختلف یک بارکد ساخت. این اطلاعات می تواند آدرس یک وبسایت، لینک دانلود، مشخصات فنی یک وسیله، شماره تلفن، آدرس ایمیل و صدها مورد دیگر باشد.

برای ساخت یک بارکد در این اپ کار بسیار ساده ای پیش رو دارید. کافیست در منوی اصلی و در فیلد اطلاعات، لینک اینترنتی یا متن یا عدد مورد نظرتان را وارد کنید، سپس نوع بارکد را انتخاب کرده و حالا روی Generate کلیک کنید. حالا بارکد شما آماده برای ذخیره سازی و اشتراک گذاری است.

به غیر از QR Code، با این اپلیکیشن می توان بارکدهای دیگری همچون بارکدهای عمودی، کدهای آزتک، ماتریکس های دیتا و مدل های دیگری هم ساخت که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و Barcode Generator از معدود اپلیکیشن هایی است که امکان ساختشان را به طور رایگان در اختیار شما قرار داده.

ضمنا اگر دوست ندارید که بارکد شما پس زمینه سفید رنگ داشته باشد، اپلیکیشن دارای گزینه ای برای حذف آن هم هست و می توانید با فعال کردنش بارکدهای شفاف و بدون پس زمینه بسازید. Barcode Generator را می توانید به رایگان از گوگل پلی دریافت نمایید.

Barcode Generator

Barcode Generator

سازنده: Aeiou قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Rokni
    Rokni | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    سلام لطف کنید برنامه هایی رو ک دسترسی بهشون تو کشور ما بدون فیلتر شکن امکان پذیر نیس یه زحمت بکشید یه لینک مستقیم بزارید ازش تا بتونیم راحت ازش استفاده کنیم و همچنین افراد بیشتری به سمت سایتتون خیز بردارن

    • رهگذر
      رهگذر | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

      میتونید از سایت زیر جهت دریافت لینک مستقیم apk از گوگل پلی استفاده کنید.
      http://apps.evozi.com/apk-downloader/

مطالب پیشنهادی