ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال رونمایی از یک هدست واقعیت مجازی توسط نوکیا

چند روز پیش خبردار شدیم نوکیا قرار است مراسمی ویژه در لس انجلس برگزار کند و گمانه زنی ها نیز حاکی از این بود که دلیل برگزاری مراسم احتمالا باید با بخش نقشه شرکت فنلاندی یعنی سرویس ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۰:۲۰

چند روز پیش خبردار شدیم نوکیا قرار است مراسمی ویژه در لس انجلس برگزار کند و گمانه زنی ها نیز حاکی از این بود که دلیل برگزاری مراسم احتمالا باید با بخش نقشه شرکت فنلاندی یعنی سرویس Here Maps ارتباط داشته باشد. اکنون اما اخبار تازه تری به گوش می رسند که اگر صحت داشته باشند باید خود را برای یک اتفاق هیجان انگیزتر آماده کنیم، اتفاقی به جذابیت رونمایی از اولین محصول واقعیت مجازی نوکیا.

بر اساس اطلاعاتی که وب سایت Re/code آنها را از «منابع داخلی در نوکیا» نقل کرده، این محصول تازه توسط بخش Nokia Technologies شرکت فنلاندی خلق شده که پیشتر نیز تبلت Nokia N1 را طراحی و با همکاری فاکسان تولید کرده بود.

Nokia Technologies پیشتر نیز اعلام کرده بود از سال ۲۰۱۶ اقدام به همکاری با تولیدکنندگان برای طراحی تلفن های هوشمند خواهد نمود و علاوه بر آن در زمینه نرم افزاری نیز فعال بوده و بطور مثال لانچر Nokia Z را برای اندروید ارائه کرده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

شهرت و تمرکز اصلی نوکیا اما در حال حاضر به محصولات شبکه بازمی گردد، زمینه ای که احتمالا با تصاحب کمپانی آلکاتل توسط این شرکت شاهد گسترش نیز خواهد بود، خصوصا در صورت فروش بخش Here Maps که خریداران بسیاری از جمله خودروسازان آلمانی به دنبال تصاحب آن هستند.

همچنین گفتنیست سایت Re/code از منابع قابل اطمینانی است که سابقه مطلوبی در انتشار اخبار جنجالی در مورد محصولات عرضه نشده دارد و با انتشار این اطلاعات تازه، حتی طراحی دعوتنامه ارسال شده توسط نوکیا برای مدعوین (تصویر بالای مطلب) نیز رمزگشایی شده و می توان آن را با رونمایی از یک هدست واقعیت مجازی مرتبط دانست.

اکنون اما باید دید نوکیا برای رقابت با محصولات موجود در این زمینه چه ابداعاتی در نظر گرفته است، هدست های واقعیت مجازی که غول هایی مثل مایکروسافت، سامسونگ، اچ تی سی و حتی فیس بوک انرژی و توانایی های خود را روی آنها سرمایه گذاری کرده اند و رقابت در بازار آن روز به روز گرم تر و سخت تر می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • یوتابایت
    یوتابایت | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    اونو ولش کن
    اون مرد خستس
    اون دیگه زانو زده
    تیکه ، پاره تو درد
    از بس
    جنگیده بار اومده
    ولش کن...
    اینجا منظور نوکیاست
    :(

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    نوکیا.. ای شکوهِ پا بر جـا...
    در دلِ التهاب دوران هـا...
    شرکتِ.. روزهای دشــوار...
    زخمیِ.. سربلند بحرانهــا...
    ایستادی بر جنگ رو در رو..
    خنجر از پشت می زند دشمن...
    گویی از ما در نهان بر ما ..
    نوکیا.. پشت حیله را بشکن..
    ..........
    می شود با تو دل به دریا زد..
    می شود با تو دل به دنیا بست..
    نوکیا .........

    • یوتابایت
      یوتابایت | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

      وااااای
      آقا اسمی ادیت کردی
      توپ
      دمت گرم

مطالب پیشنهادی