ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: اپلیکیشن های برگزیده در پلتفرم های مختلف برای مطالعه فایل های PDF

با گذشت 22 سال از اختراع فرمت PDF یا Portable Document Format توسط ادوبی، هنوز هیچ فرمت دیگری نتوانسته جای آن را بگیرد و امروزه این فرمت محبوب ترین و کاربردی ترین فرمت برای مطالعه اسناد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ تیر ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

با گذشت 22 سال از اختراع فرمت PDF یا Portable Document Format توسط ادوبی، هنوز هیچ فرمت دیگری نتوانسته جای آن را بگیرد و امروزه این فرمت محبوب ترین و کاربردی ترین فرمت برای مطالعه اسناد در گجت های مختلف محسوب می شود.

در جعبه ابزار این هفته به معرفی اپلیکیشن هایی پرداخته ایم که بهترین تجربه از مطالعه فایل های پی دی اف در اسمارت فون ها را در اختیار شما قرار داده اند.

در ادامه با دیجیاتو و جعبه ابزار این هفته همراه باشید. 

Adobe Acrobat Reader

Acrobat Reader 1

اگر می خواهید که یک فایل پی دی اف را مطالعه کنید، چه ابزاری بهتر از اپلیکیشن مخترع این فرمت به ذهنتان می رسد؟ تجربه مطالعه با Acrobat Reader حقیقتا تجربه لذت بخشی است.

اپلیکیشن یادشده نه تنها برای مطالعه کاربردی است، بلکه برای افرادی که قصد ویرایش، هاشورزنی و امضای فایل های پی دی اف را دارند هم بسیار خوب و مفید ظاهر می شود.

Adobe Acrobat Reader

Adobe Acrobat Reader

سازنده: Adobe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 37.1 / 4 مگابایت زبان:

Google PDF Viewer

Google PDF Viewer 1

اگر صاحب یک موبایل اندرویدی هستید، احتمالا بیش از تمام اپلیکیشن ها آنهایی را می پسندید که خود گوگل طراحی کرده باشد. PDF Viewer گوگل تجربه ای بسیار ساده و لذت بخش از مطالعه فایل های PDF را برای کاربران اندروید فراهم کرده.

PDF Viewer همانطور که از نامش پیداست، تنها ابزاری برای مطالعه است. بنابراین اگر به غیر از خواندن فایل های پی دی اف، ویرایش آنها را هم در نظر دارید بهتر است که به گزینه های دیگر مراجعه کنید.

امکان جستجو در متن و پرینت از فایل پی دی اف از قابلیت های ابتدایی این اپلیکیشن به حساب می آیند.

Google PDF Viewer

Google PDF Viewer

سازنده: گوگل قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.2 مگابایت زبان:

PDF Max 4

PDF Max 4 One

PDF Max به عنوان یک ابزار مطالعه و ویرایش حرفه ای فایل های PDF، شما را از مراجعه به نرم افزارهای دسکتاپ به طور کامل بی نیاز می کند. هاشورزنی، خط کشی زیر کلمات، نوشتن با قلم، حک کردن استمپ، افزودن امضا، قرار دادن اشکال مختلف و پیوست حاشیه های صوتی به فایل های پی دی اف از جمله امکانات ویرایشی عالی PDF Max به حساب می آیند.

نسخه رایگان PDF Max تعداد نسبتا قابل توجهی از این ابزارها را در اختیارتان قرار می دهد، اما برای بهره گیری از برخی امکانات پیشرفته می بایست به خرید نسخه Premium اپلیکیشن اقدام کنید.

PDF Max 4

PDF Max 4

سازنده: Mobeera قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 37.6 / 17 مگابایت زبان:

WPS Office + PDF

WPS 1

اگر دوست دارید که به غیر از مطالعه فایل های پی دی اف به سایر فایل های آفیس از یک محل دسترسی داشته باشید، شک نکنید که WPS یکی از بی نقص ترین اپلیکیشن ها برای این کار است.

WPS Office ضمن خواندن فایل های پی دی اف ابزاری برای مدیریت فایل های آفیس (ورد، اکسل و پاورپوینت) هم هست و می توان کلیه خروجی های آن را به فرمت پی دی اف تبدیل نمود.

دسترسی رایگان و پشتیبانی از زبان فارسی، دلایل قدرتمندی هستند که وجود چنین اپلیکیشنی را در موبایل های اندرویدی و آیفون و آیپد ضروری کرده اند.

WPS Office + PDF

WPS Office + PDF

سازنده: .Kingsoft Office Software, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 195 / 20.1 مگابایت زبان:

Foxit MobilePDF

Foxit 1

اپلیکیشن Foxit هم یکی از شایسته ترین ابزارهای نمایش فایل های پی دی اف در پلتفرم موبایل محسوب می شود و امکاناتی از قبیل مطالعه، حاشیه نویسی، ذخیره سازی، اشتراک گذاری و حتی قفل گذاری فایل هایی با این فرمت را در اختیار شما قرار می دهد.

سرعت کار در Foxit به نسبت سایر رقبا اندکی بالاتر است و امکاناتی از قبیل روخوانی متن، قفل گذاری روی فایل ها، پشتیبانی از اپ های دیکشنری در برنامه و ده ها ابزار ویرایشی کاربردی دیگر را در این اپلیکیشن خواهید یافت.

Foxit MobilePDF

Foxit MobilePDF

سازنده: .Foxit Software Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 48.8 / 12 / 5.2 مگابایت زبان:

شما از چه اپلیکیشن های دیگری برای مطالعه فایل های PDF استفاده می کنید؟ در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • احسان افشار
    احسان افشار | ۲ مرداد ۱۳۹۴

    سلام.
    من بعد از تجربه‌ی اپلیکیشن‌های مختلف در زمینه‌ی مطالعه‌ی فایل پی‌دی‌اف، که شامل تمام اپلیکیشن‌های مشهور هم می‌شد، به اپلیکیشن گمنام اما کارآمدی برخورد کردم که با اطمینان می‌شود گفت بهترین decoder پی‌دی‌اف را داراست.
    اپلیکیشن Ebook Droid با قدرت بالای رندر کردن صفحات پی‌دی‌اف قابلیت‌های بی‌نظیری دارد، از جمله حالت نایت‌مد فوق‌العاده قوی که بطور مثال وقتی در سایر اپلیکیشن‌ها به حالت نایت‌مد تغییر وضعیت می‌دهید، در خصوص پی‌دی‌اف‌های اسکن شده به این مشکل برمی‌خورید که نمی‌توانند متن را تشخیص دهند و فقط صفحه را کراپ کرده و حاشیه‌های صفحه را سیاه می‌کنند.
    اما این اپلیکیشن با قدرتی عجیب حتا در بی‌کیفیت ترین پی‌دی‌اف‌های اسکن شده متن را از صفحه تشخیص می‌دهد، متن را سفید و صفحه را سیاه می‌کند.
    به‌علاوه در نسخه جدید حالتی تحت عنوان دارک روم به نایت‌مد اضافه شده که متن سفید را هم قرمز می‌کند تا چشم کمتر اذیت شده و برای خواب آماده شود.
    هایلایت کردن هایپرلینک‌های داخلی برای دسترسی آسان به تمام کتاب از فهرست، هایلایت لینک‌های اینترنت، ادیت و نقاشی برروی پی‌دی‌اف و... همه قابلیت‌هایی هستند که می‌توانید انتخاب کنید فعال باشند یا نه.
    نمایش یک پی‌دی‌اف تمام صفحه که حتا کلیدهای اندروید را مخفی کند فقط از عهده‌ی این اپلیکیشن برمی‌آید.
    از کشف قابلیت‌های دیگر این نرم افزار بسیار لذت خواهید برد، وقتی مرتب از آن استفاده کنید.
    من فقط به عنوان یک پی‌دی‌اف خوان حرفه‌ای علاقه داشتم تجربه‌ام را با شما در میان بگذارم، چون اپلیکیشن محبوبم را در لیستتان ندیدم...!

  • Ali
    Ali | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    بهترین برنامه ای که برای خواندن فایل های PDF وجود داره همون Adobe Acrobat reader هستش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی