ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی به زودی دو موبایل اندرویدی پیشرفته را معرفی خواهد کرد [شایعه]

براساس گزارش تازه ای که امروز در آلمان منتشر گردید، سونی در نظر دارد دو موبایل اندرویدی پیشرفته را پیش از برگزاری کنفرانس IFA رونمایی کند. این دو موبایل که گفته شده، اکسپریا S60 و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۰

براساس گزارش تازه ای که امروز در آلمان منتشر گردید، سونی در نظر دارد دو موبایل اندرویدی پیشرفته را پیش از برگزاری کنفرانس IFA رونمایی کند.

این دو موبایل که گفته شده، اکسپریا S60 و اکسپریا S70 نام دارند قرار است زمینه ساز و طلایه دار ورود سری جدیدی از تلفن های هوشمند این شرکت ژاپنی باشند و تنها اطلاعاتی که در مورد امکانات آنها می توانیم در اختیارتان قرار دهیم این است که هر دویشان 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهند داشت.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

فروشندگان اروپایی که مدعی شده اند از برنامه های سونی در این رابطه باخبرند اظهار داشته اند این دو محصول در اواسط ماه اوت رونمایی می شوند و این اتفاق نیز احتمالا در تاریخ هجدهم آن ماه رخ خواهد داد.

قیمت تلفن همراه S70 در حدود 853 الی 919 دلار اعلام گردیده که با در نظر داشتن این مساله می توان گفت در زمره محصولات پرچمدار و پیشرفته قرار خواهد داشت.

مدل S60 هم انتظار می رود که به رنگ سفید، مشکی، زرد و مرجانی عرضه گردد و مدل دیگر نیز به رنگ های سفید، مشکی، طلایی و سبز موجود خواهد بود.

عرضه سری جدیدی از تلفن های هوشمند پرچمدار می تواند خبر بسیار خوبی برای هواداران این برند ژاپنی باشد، با این همه، از آنجا که شرکت سازنده هیچگونه حرفی در تایید یا رد این اظهارات به میان نیاورده بهتر است که کمی با دیده تردید به این خبر نگریسته شود.

چنانچه قرار باشد که این موبایل های جدید در ماه اوت معرفی شوند آنگاه انتظار می رود که به زودی خبرهای جدیدی در رابطه با آنها در اختیارمان قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • محمدرضا پورمیرزایی M.R.P
    محمدرضا پورمیرزایی M.R.P | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    فقط هر کاری که انجام میده امیدوارم مدل زد4 کامپکت رو خیلی خیلی عالی بزنه بعد از یک مدت تقریبا طولانی دوست دارم بازم یک گوشی پرچمدار بخرم. البته بین ios و اندروید(اپل و سونی)
    اگر سونی z4 کامپکت رو خراب کنه میرم سراغ اپل 6 که بهترین گزینه با بهترین پشتیبانی در چندین سال آینده هست با توجه به هزینه ای که میخوام بکنم.

  • Mohammad
    Mohammad | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    سونی هم عمر خودش رو کرده گوشی هاش فقط برای ضد آب بودن معروفن که دیگه کم کم داره از مود میفته. تا سامسونگ ، اپل ال جی هست هیچ غمی نداریم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی