ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل اکسون ZTE نخستین دستگاه بهره مند از گوریلا گلس با پوشش ضد میکروب است

چندی پیش شرکت Corning از کشف نوعی پوشش شیشه ای ضد میکروبی خبر داد، حالا باید به اطلاع تان برسانیم که این اختراع به مرحله پختگی و بلوغ رسیده و آنطور که در یک کنفرانس خبری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۳:۲۰

چندی پیش شرکت Corning از کشف نوعی پوشش شیشه ای ضد میکروبی خبر داد، حالا باید به اطلاع تان برسانیم که این اختراع به مرحله پختگی و بلوغ رسیده و آنطور که در یک کنفرانس خبری مشترک اعلام گردیده، موبایل اکسون ZTE نخستین محصولی خواهد بود که از تکنولوژی مذکور بهره می برد.

اگر در زمره افرادی هستید که از میکروب و آلودگی در گریزند، بی تردید از شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد، اگر بدانید که شرکت Corning فناوری ضد میکروبی خود را در گوریلا گلس به خدمت گرفته تا جرم و ویروس هایی که به صفحه موبایل تان می چسند را از بین ببرد و در نتیجه از انتقال آن به دستان شما یا هر فرد دیگری که از موبایل تان استفاده می کند، جلوگیری کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس اندازه گیری های انجام شده، این پوشش آنتی باکتریال موفق شد که پس از تنها نیم ساعت تعداد زیادی از میکروب های غیر قابل رویت را که به هر طریقی روی نمایشگر موبایل می نشینند از بین ببرد و ظرف تنها دو ساعت نیز کلیه باکتری ها و ویروس های خطرناکی که می توانند برای انسان مضر باشند از میان بردارد.

مدیر ارشد تکنولوژی شرکت ZTE در این رابطه اظهار داشت: «ما از همکاری با شرکت Corning بسیار خرسندیم و مفتخریم که به اطلاع تان برسانیم نخستین تلفن هوشمند مجهز به گوریلا گلسِ دارای پوشش آنتی باکتریال کورنینگ، توسط ZTE عرضه خواهد شد.»

corning-antimicrobial-glass

در عین حال معاون طرح موسوم به سطوح ویژه Corning نیز در این رابطه گفت: «با ظهور فناوری تاچ و همچنین با در نظر داشتن تعامل مستمر دست انسان با سطوح عمومی، روشن است که میکروب های موجود روی موبایل هایمان به خود ما تعلق ندارند و از نقاط دیگری به آن انتقال یافته اند. از همین روی تصمیم گرفتیم که نوع ویژه ای از گوریلا گلس را همراه با پوشش ضد میکروب بسازیم تا این نگرانی را رفع نماییم و از اینکه تکنولوژی یاد شده به بازار محصولات الکترونیکی مصرفی راه پیدا کرده بسیار خوشنودیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • samb
    samb | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    این مسخره بازیا چیه !!
    هرکی که الان کوشی می خره بعدش یه محافظ هم می خره پس هیچ تاثیری نداره !
    اگه این میکروب انقد مضرن پس چرا من تا حالا نمردم ؟

    • Siamak_Sadati
      Siamak_Sadati | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

      برای من که خوبه
      چون از محافظ روی گوشی استفاده نمیکنم و از گوشی هم زیاد استفاده میکنم و میشه گفت زیاد آلوده میشه

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    زشت ترین تلفنِ سال...

  • LORD.SAJAD
    LORD.SAJAD | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    چه خوب ...................فردا میان میگن گوشی هایی که میکروب های نابود میکنه خخخخخخخخخخخخخخخخخ D:((.

مطالب پیشنهادی