ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تحلیلگران، گنیو تاکدا را مدیرعامل بعدی نینتندو می دانند

پس از حادثه ناگهانی فوت ساتورو ایواتا در هفته گذشته، شیگرو میاموتو و گنیو تاکدا به عنوان مدیران موقت فعلی کمپانی منصوب شدند. اما این انتخاب صرفا تا زمانی انتخاب دارد که هیئت مدیره بتوانند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

پس از حادثه ناگهانی فوت ساتورو ایواتا در هفته گذشته، شیگرو میاموتو و گنیو تاکدا به عنوان مدیران موقت فعلی کمپانی منصوب شدند. اما این انتخاب صرفا تا زمانی انتخاب دارد که هیئت مدیره بتوانند جایگزین مناسبی برای ایواتا پیدا کنند.

میاموتو، خالق ماریو و زلدا را می توان یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین چهره های دنیای بازی دانست و با این حال بسیار رویایی خواهد بود اگر میاموتو پس از چندین دهه کار در نینتندو، به عنوان مدیرعامل شرکت انتخاب شود اما حقیقت این است که میاموتو یک بازی ساز افسانه ای است، و نه یک مدیر کاربلد و حرفه ای.

تحلیل گران می گویند میاموتو اگرچه پادشاه بازی سازهای نینتندو به حساب می آید اما تخصص وی در اداره یک کمپانی به بزرگی نینتندو ممکن است کافی نباشد. از همین روی، گنیو تاکدا گزینه محتمل تری به نظر می رسد.

نیک پارکر از Parker Consulting می گوید: «اگرچه رویای رومانتیکی خواهد بود اگر کمپانی توسط پدر ماریو مدیریت شود اما من فکر می کنم تاکدا-سان تجربه مدیریتی بیشتری دارد و سخت افزار را واقعا درک می کند. وی همان شخصی بود که به جای ساخت یک گیم کیوب با گرافیک بهتر، رابط کاربری تازه ای را برای Wii پیشنهاد داد.»

منابع می گویند که در حال حاضر، افرادی با سابقه فعالیت بیش از 25 سال در نینتندو برای تصاحب این پست مهم، نامزد شده اند. مدیرعامل بعدی باید نینتندو را از وضعیت نه چندان جالبی که در نسل هشتم گریبانگیرشان شده نجات دهد و چه کسی بهتر از تاکدا؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali1988
    ali1988 | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    فرقی نمیکنه کی باشه. فقط زلدا و‌ماریو با کیفیت بدن بیرون واسه ما کافیه. تشکر

مطالب پیشنهادی