ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصاویر تلفن هوشمند موتو ایکس ۲۰۱۵ لو رفت

انتظار می رود موتورولا در روز سه شنبه هفته آینده مصادف با ششم مرداد ماه از تلفن های هوشمند جدید خود پرده بردارد، اما امروز و بر حسب اتفاق می توانیم به یکی از آنها ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

انتظار می رود موتورولا در روز سه شنبه هفته آینده مصادف با ششم مرداد ماه از تلفن های هوشمند جدید خود پرده بردارد، اما امروز و بر حسب اتفاق می توانیم به یکی از آنها که احتمالاً موتو ایکس جدید است نگاهی داشته باشیم.

در همین راستا صفحه ی Perú Android در فیس بوک، مجموعه عکس هایی از موبایل مورد بحث را با مخاطبین خود به اشتراک گذاشته که در آنها تلفن هوشمندی با نمایشگر احتمالاً ۵.۵ اینچی که دوربین جلوییش برای گرفتن سلفی های با نور کافی به یک فلش مجهز شده قابل رویت است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تا پیش از این در رابطه با موتو ایکس ۲۰۱۵ شایعاتی وجود داشت که در آنها گفته می شد یک سنسور اثر انگشت در بخشی که اسپیکر پایینی محصول تعبیه گشته قرار گرفته، ولی Perú Android ذکر نموده با توجه به تصاویر نمی توان چنین موضوعی را تائید کرد.

در عکس های راه یافته به اینترنت به خوبی قادر هستیم تا بخش پشتی موبایل را مشاهده نموده و در قسمت جلویی نیز به وضوح مشخص است که حاشیه های اطراف نمایشگر تا چه حد باریک شده اند.

اگر به خاطر داشته باشید موتورولا در دعوتنامه های خود برای مراسم ششم مرداد عبارت "XGX" را به شکل یک امضا درج کرده بود، برخی منابع حدس می زنند وجود دو حرف X در این عبارت نشان از معرفی دو تلفن هوشمند تحت برند موتو ایکس دارد.

با توجه به شواهد به نظر می آید معرفی پرچمدار بعدی موتورولا قطعیست و در صورتیکه قرار باشد نسخه ای مشابه از آن رونمایی شود دور از ذهن نیست که شایعات پیشین حقیقت یافته و از نمونه ی دیگری با عنوان موتو ایکس اسپورت پرده برداری گردد.

در مورد موتو ایکس اسپورت گمان می رود که صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی خواهد داشت و با مشخصات سخت افزاری قدری ضعیف تر نسبت به دیگر همتای خود از بدنه ای مستحکم تر و مقام تر بهره خواهد برد.

ناگفته نماند در مورد ابعاد نمایشگر پرچمدار آتی موتورولا هنوز قطعیتی وجود ندارد و عده ای از آگاهان سخن از ۵.۷ اینچی بودنش به میان آورده اند. لذا برای معلوم شدن جزئیات بیشتر و قطعیت یافتن شایعات، لازم است تا سه شنبه ۶ مرداد ماه منتظر بمانیم.

Moto-X-2015-new-photos-01

Moto-X-2015-new-photos-02

Moto-X-2015-new-photos-03

Moto-X-2015-new-photos-04

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    سه شرکت هستند که اگه دوباره اوج بگیرند دنیای موبایل رو دستشون میگیرن Motorola, BlackBerry, Nokia

  • debris.motox
    debris.motox | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    من مدل 2013 رو دارم...خاک تو سر موتورولا یه ساله علافمون کرده واسه اندروید 5
    مدل 2014 خیلی قشنگتر بود

  • kiarash
    kiarash | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    اصل مطلب رو نگفتین، اونم ال ای دی دوربین جلو

  • R3D R4N9ER
    R3D R4N9ER | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    مدل ٢٠١٤ اش به نظرم طراحي بهتري داشت.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی