ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن کالری 2؛ راهنمای هوشمند سوزاندن کالری و کنترل وزن

اپلیکیشن ها اگر چه نمی توانند چربی های اضافه شما را به طور مستقیم آب کنند، اما با راهنمایی و ایجاد انگیزه کمک شایانی به این کار خواهند کرد. پیش تر در دیجیاتو با برترین نمونه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اپلیکیشن ها اگر چه نمی توانند چربی های اضافه شما را به طور مستقیم آب کنند، اما با راهنمایی و ایجاد انگیزه کمک شایانی به این کار خواهند کرد. پیش تر در دیجیاتو با برترین نمونه های خارجی این اپلیکیشن ها آشنا شده بودیم و امروز به سراغ یک نمونه خوب ایرانی خواهیم رفت.

اپلیکیشن کالری 2 در واقع یک راهنمای هوشمند برای ردیابی کالری های سوزانده شده شماست که با داشتن یک شبکه اجتماعی کوچک، محیطی فراهم کرده تا کاربرانش برای رسیدن به وزنی ایده آل با هم تعامل داشته و برای رسیدن به این هدف همدیگر را یاری کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

نخستین اقدام شما هنگام ورود به کالری 2، ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری است. با این کار می توانید به اطلاعات اپ از طریق دستگاه های مختلف دسترسی پیدا کنید و بابت از دست رفتن آنها نگران نباشید.

پس از ساخت پروفایل، نوبت به وارد نمودن اطلاعاتی همچون وزن، قد، سن، میزان فعالیت روزانه و همچنین وزن هدف می رسد. با پر کردن این اطلاعات، اپلیکیشن به طور خودکار به محاسبه BMI و BMR (شاخص توده بدنی و شاخش متابولیسم پایه) بدن شما پرداخته و طبق آن، میزان کالری مشخصی را برای دریافت در هر روز تعیین می کند.

حالا می توانید به طور روزانه، میزان غذای مصرفی و فعالیت های ورزشی تان را در آن وارد کنید تا از طریق نمودار اپلیکیشن به ردیابی روند کاهشی یا افزایشی وزنتان بپردازید. تغییرات وزن را در این اپ هم می توان به صورت دستی وارد کرد، هم محاسبه وزن را به طور خودکار بر عهده اپلیکیشن گذاشت. البته برای محاسبه اتوماتیک وزن می بایست اپلیکیشن را به نسخه کامل با قیمت 2840 تومان ارتقا دهید.

Calorie 2 Two

گزینه غیر رایگان دیگری با عنوان "سوزاندن هوشمند کالری" هم در اپلیکیشن وجود دارد که با استفاده از آن، می توانید فعالیت مورد نظر خود به همراه کالری هدف را در آن تعیین کرده و از اپلیکیشن، مدت زمان لازم برای سوزاندن آن کالری را بخواهید که از امکانات خوب برنامه محسوب می شود.

در منوی کالری می توانید تمام فعالیت های ورزشی و غذاهای مصرفی روزانه تان را دنبال کنید. بخشی به نام تاریخچه کالری هم در اپ می بینید که ریز اطلاعات وارد شده در اپ (تا 15 روز گذشته) را می توان از آن بدست آورد.

کالری 2 یک شبکه اجتماعی درون برنامه ای برای شرکت در بحث های تالارهای گفتگو، ایجاد محافل دوستانه و یافتن دوستان جدید هم دارد که البته هنوز تا تکمیل شدن راه درازی در پیش دارد. اولا سیستم جستجوی دوست به درستی کار نمی کند و حتی در این کار ممکن است به مشکل فورس کلوز بربخورید.

ضمن این که گروه های تالارهای گفتگو محدودند، بار علمی مناسبی ندارند و عملا افراد متخصصی در آن نیستند که پاسخگوی سوالات کاربران باشند. در هر صورت، به تیم توسعه دهنده این اپلیکیشن پیشنهاد می کنیم که بهینه سازی شبکه اجتماعی و بهبود رابط کاربری کالری 2 را در بروزرسانی های بعدی جز اولویت های خود قرار دهد.

نسخه رایگان این اپلیکیشن را می توانید از کافه بازار برای گجت های اندرویدی دانلود کنید.

کالری 2

کالری 2

سازنده: گروه برنامه نویسی اسپریس قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • Giso
    Giso | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    سلام چرا برامن همش رمز عبور خطا میزنه اصلا نمیشه ثبت نام کنم

  • Giso
    Giso | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    سلام من هرکاری میکنم میزنه رمزعبورمطابقت نداره چیکارکنم

  • فی فی
    فی فی | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

    من این برنامه رو حذف کردم..حالا نصب نمیشه:( چیکار کنم؟؟؟
    ???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی