ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی از طرح جدید برای رابط کاربری تلفن های همراهش می گوید

اوایل این هفته، شنیدیم که سونی در حال تست رابط کاربری جدیدی برای اندروید مخصوص به خود است و کاربران اکسپریا Z3 در سوئد می توانستند این آپدیت را دریافت کنند. اما امروز سونی ضمن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

اوایل این هفته، شنیدیم که سونی در حال تست رابط کاربری جدیدی برای اندروید مخصوص به خود است و کاربران اکسپریا Z3 در سوئد می توانستند این آپدیت را دریافت کنند. اما امروز سونی ضمن انتشار دو عکس جدید از این رابط کاربری، اطلاعات جدیدی نیز منتشر نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

براساس گفته های سونی، رابط کاربری جدید که فعلا Concept for Android خطاب می شود، بر مبنای ورژن معمولی اندروید 5.1 لالیپاپ ساخته شده و شمایل ساده و زیبای این ورژن از سیستم عامل گوگل را به خود گرفته است. همچنین برخی ویژگی ها و اپ های محبوب سونی نیز به آن اضافه شده اند.

همانطور که از تصاویر کاملا پیداست، اندروید جدید سونی بسیار شبیه به اندروید لالیپاپ ساده گوگل است. البته، در حال حاضر نمی توان از روی تصاویر تشخیص داد که پرفورمنس و عملکرد تلفن زمانی که چنین رابطی روی آن نصب است، چگونه خواهد بود.

تنها 500 دارنده اکسپریا Z3 در سوئد دسترسی به رابط کاربری جدید یافته اند اما سونی می گوید این دوره آزمایشی با دیگر تلفن ها و تبلت ها در دیگر کشورها نیز جریان خواهد یافت.

Sonys-new-Concept-for-Android-UI

Sonys-new-Concept-for-Android-UI (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • Morteza
    Morteza | ۳ مرداد ۱۳۹۴

    بعضی ها چه نظرهای مزخرفی میدن،هواوی از تعداد خرابیهایی که داره مشخصه که چقدر کیفیت ساخت داره،چجوری ملت مقایسه میکنن اخه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی