ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی هم به جمع تولیدکنندگان پهپاد پیوست

سونی امروز صبح در کنفرانسی خبری رسما اعلام کرد که با کمپانی ژاپنی ZMP، سازنده ربات ها و ماشین های رباتیک، تفاهم نامه همکاری امضا کرده اند و قصد دارند شرکتی با نام Aerosense Inc راه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۰

سونی امروز صبح در کنفرانسی خبری رسما اعلام کرد که با کمپانی ژاپنی ZMP، سازنده ربات ها و ماشین های رباتیک، تفاهم نامه همکاری امضا کرده اند و قصد دارند شرکتی با نام Aerosense Inc راه اندازی کنند.

این شرکت قرار نیست پهپادهای تفریحی برای مردم بسازد و به هیچ وجه قرار نیست با شرکت هایی نظیر DJI و Parrot وارد رقابت مستقیم شود. هدف Aerosense تولید پهپادهای تجاری است تا ارائه سرویس های مبتنی برا پهپادها را ساده تر کند.

در بیانیه کمپانی آمده است: «دوربین، سنسور، شبکه ارتباطی و تکنولوژی رباتی سونی و تکنولوژی رانندگی خودکار و رباتیک ZMP با تجربه تجاری هر دو، در کنار هم قرار می گیرند.»

شاید اولین چیزی که به ذهن تان می رسد آمازون و سرویس های پهپادی آن ها باشد اما در حقیقت پهپادها می توانند در هر صنعتی از کشاورزی گرفته تا خدمات توسعه شهری کاربرد داشته باشند. بنابراین ورود هوشمندانه سونی به این عرصه نشان از اهمیت بازار پهپادها در سال های نزدیک دارد.

Aerosense قرار است در ماه آگوست راه اندازی شود اما ارائه سرویس های آن از سال 2016 آغاز خواهد شد. سونی با مجموع 50.005 درصد از سهام، بزرگ ترین سهامدار شرکت به حساب می آید و پس از آن ZMP با 49.995 درصد، در رتبه دوم (و آخر!) قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • حامد
    حامد | ۲ مرداد ۱۳۹۴

    منم میخوام برم پهباد بسازم :-):-P

    • ALI-R
      ALI-R | ۲ مرداد ۱۳۹۴

      کار هرکس نیست خرمن کوفتن
      گاو نر میخواهد و مرد کهن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی