ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Mugen، باتری 6200 میلی آمپری برای G4 ساخته است

تلفن همراه LG G4 را می توان از معدود دستگاه های قدرتمند سال 2015 دانست که می توان به راحتی باتری آن را خارج کرد. این امکان به کاربران اجازه می دهد تا باتری های ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۴۵

تلفن همراه LG G4 را می توان از معدود دستگاه های قدرتمند سال 2015 دانست که می توان به راحتی باتری آن را خارج کرد. این امکان به کاربران اجازه می دهد تا باتری های خارجی و بزرگ تر را درون دستگاه خود بگذارند، اما ال جی تضمینی نمی کند که این باتری ها همچنان درون بدنه چرمی جا شوند.

شرکت Mugen، تولید کننده لوازم جانبی موبایل است و پس از رونمایی G4 به این فکر افتاد که یک پک باتری بزرگ با ظاهری متفاوت برای تلفن محبوب ال جی بسازد. باتری لیتیم یونی HLI-G4XL، ظرفیتی 6200 میلی آمپری دارد، بیش از دو برابر ظرفیت ال جی جی 4. این کمپانی وعده داده که عمر باتری به میزان 2.07 برابر بهبود یافته.

LG G4 در آزمون های به عمل آمده، 6 ساعت و 6 دقیقه روشن ماند که برای دستگاهی با نمایشگری قدرتمند و Quad HD اصلا کم نیست.

HLI-G4XL با قیمت 89.50 دلار با ارسال رایگان به سراسر دنیا در دسترس است. از آنجایی که محصول Mugen اندکی ضخامت بیشتری دارد، بدنه پشتی آن نیز اندکی برآمده است. باتری به همراه بدنه مخصوص آن را می توانید در رنگ ها سفید، مشکی و طلایی خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Unkown
    Unkown | ۱۳ آذر ۱۳۹۴

    چه زشتش کردن ! :(((((

  • رسول
    رسول | ۲ مهر ۱۳۹۴

    خوب بجای اینکه 90دلار خرج باطری کنیم که گوشی به اون شیکی از ریخت بیفته تغریبا نصفش رو خرج پاور بانک با ضرفیت دوبرابر این باطری می کنیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی