ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای تازه از موبایل Lumia 950 XL مایکروسافت

غیبت مایکروسافت و ویندوز فون از بازار تلفن های هوشمند پرچمدار بر هیچکس پوشیده نیست و حتی چندی پیش نیز مدیر عامل کمپانی مورد بحث این مساله را تایید کرد. اما نادلا، تری مایرسون، مدیر بخش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

غیبت مایکروسافت و ویندوز فون از بازار تلفن های هوشمند پرچمدار بر هیچکس پوشیده نیست و حتی چندی پیش نیز مدیر عامل کمپانی مورد بحث این مساله را تایید کرد. اما نادلا، تری مایرسون، مدیر بخش موبایل و دیگر مدیران عالی رتبه و شخصیت های تاثیرگذار ردموند وعده داده اند که به زودی چاره ای برای این مشکل می اندیشند و آن را رفع می کنند.

پس از قوت گرفتن شایعات در مورد عرضه قریب الوقوع دو موبایل جدید به نام های لومیا 940 و لومیا 940 XL حالا مشخص شده که پرچمداران آتی مایکروسافت با نام های لومیا 950 و 950 XL ارائه خواهند شد که با این تفاسیر، قاعده بازی به کلی تغییر خواهد کرد چراکه پیشتر، اطلاعاتی در مورد موبایل لومیا 950 با اسم رمز تاک من و همچنین مدل XL با نام سیتی من می دانستیم.

مدل سیتی من ظاهرا قرار است که نقش یک فبلت را بر عهده بگیرد و آنطور که در جدیدترین اطلاعات منتشر شده پیرامون آن ذکر گردیده مجهز به یک نمایشگر 5.7 اینچی است. علاوه بر این، رندرهای تازه ای از این موبایل در اختیار سایت ویندوز سنترال قرار گرفته که در ادامه توجه شما را به آنها جلب می کنیم.

با دیجیاتو همراه باشید.

ویندوز سنترال مدعی شده که این تصاویر از طریق یک منبع آگاه در اختیارش قرار گرفته و اظهار داشته که منبع یاد شده تایید نموده رندرها «شبیه به مدل واقعی» هستند.

آنطور که از این تصاویر می توان دریافت، دستگاه دارای یک طراحی مربعی شکل است که تصور نمی شود مورد توجه کاربران آیفون 6 و گلکسی S6 اج با لبه های اندک خمیده شان قرار بگیرد، با این همه، باز هم می توان لومیا 950 XL را موبایلی با طراحی زیبا خواند.

بدنه دستگاه از پلی کرنبات ساخته شده و علاوه بر این یک نمایشگر quad-HD با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل (OLED) نیز برای آن در نظر گرفته شده. سه گیگابایت رم و یک چیپست اسنپدراگون 810 نیز دیگر امکانات این موبایل را تشکیل می دهند.

اما این چیپست همانی است که سونی، اچ تی و بسیاری بزرگان دیگر را در دام خود گرفتار کرد و این بار حالا قرعه به نام مایکروسافت در آمده تا کاربرانش را به خاطر سابقه بد خود و گرم شدن بی از اندازه اش از خرید موبایل سیتی من منصرف نماید.

نکته دیگر اینکه، در دورانی که حتی سامسونگ نیز پلاستیک را از بدنه محصولات خود حذف کرده، شاید استفاده از این جنس از سوی یک کمپانی پرسابقه و نامدار نظیر مایکروسافت تصمیم چندان درستی نباشد. در هر صورت، شاید این شرکت بتواند با در نظر گرفتن امکاناتی نظیر دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی PureView (همراه با سه فلاش LED) کاربران را با خود همراه کند.

Lumia-950-XL-Cityman (1)

Lumia-950-XL-Cityman (2)

Lumia-950-XL-Cityman

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • ارین
    ارین | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

    اومد تو بازار میخرمش

  • Rider
    Rider | ۲ شهریور ۱۳۹۴

    ببخشید یه سوال داشتم من میخام lumia 640 xl بخرم به نظر شما مایکروسافت همراه گوشی های پرچمدارش میان رده هم معرفی میکنه؟ بعد میان رده هاش هم فناوری کوانتنیوم خواهد داشت؟ اگه میان رده هاش کوانتنیوم نداره منو راهنمایی کنین تا این 640 xl گرون نشده بخرمش من فقط به خاطر کوانتنیومش صبر کردم که اگه میان رده هاشم داشته باشن اونارو بخرم

  • amir
    amir | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    نویسنده های دیجیاتو .مواظب باشین اخبار ضد ویندوزفون ننویسید.خبر به همه ی کاربرای ویندوزفون رسیده که شما ضد ویندوزفون پست میزارید. و این اصلا خوشایند نیست.این اخطار اول و اخره. اگر ادامه بدید جور دیگه باهاتون رفتار میشه.
    ممنون از سایت خوبتون .

  • amin
    amin | ۵ مرداد ۱۳۹۴

    اخه این چیه دیگه. این همه منتظر موندیم. خدا نکنه این شکلی بده بیرون. اگه یه میان رده بود یه چیزی ولی در حال حاضر داخل این بازار رقابتی یه پرچمدار نباید اینطوری باشه . حداقل فرم فلزیی . تازه گفتن ضخامتش بین 7 تا 8 میلیمتره ، با این ضخامت دوربینش هم این همه زده بیرون.اگه اینطوری باشه باید حتما لنز و سنسور بزرگی داشته باشه یعنی از 1520 هم خیلی بزرگتر.لنز ال جی f/1.8 هست این قاعدتا باید f/1.5 باشه دیگه با این ضخامت.خدا کنه صفحش هم سوپر امولد پلاس باشه .البته این رندره رو هیچیش نمیشه حساب کرد .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی