ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل با راه اندازی وبسایتی، سعی در جذب کاربران جدید به سمت آیفون دارد

اپل به تازگی اقدام به راه اندازی وبسایتی کرده تا به همگان نشان دهد که چرا آیفون با دیگر تلفن های همراه فرق دارد. این سایت نیز همچون تبلیغات ویدئویی شرکت مذکور صرفا به ما ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

اپل به تازگی اقدام به راه اندازی وبسایتی کرده تا به همگان نشان دهد که چرا آیفون با دیگر تلفن های همراه فرق دارد. این سایت نیز همچون تبلیغات ویدئویی شرکت مذکور صرفا به ما نشان می دهد که چرا یک آیفون آیفون است.

در این سایت به جزئیات توجه زیادی نشده و سعی گردیده که برای مخاطب هم بی اهمیت جلوه داده شوند. در صحفه مربوط به دوربین، تمرکز روی تعداد پیکسل ها و لرزشگیر خودکار دستگاه است و جزئیات بیشتری در این رابطه ارائه نشده.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما امنیت از دیگر مقوله هایی است که در این سایت مورد توجه قرار گرفته و در قسمتی که به این مساله اختصاص یافته، آمده است: «آیفون پیشرفته ترین APIها و سیستم رمزگذاری را دارد و از امن ترین روش برای انتقال اپلیکیشن ها بهره می گیرد.» در این سایت همچنین اشاره ای به اطلاعات امنیتی در نظر گرفته شده برای آیفون از جمله سندباکسینگ شده است. در ادامه نیز این جمله آمده که «صرفا بدانید آیفون و بدافزار با یکدیگر بیگانه اند».

روشن است که اپل با راه اندازی این سایت سعی بر آن دارد تا به مخاطبان خود اعلام نماید که آیفون به خاطر امکانات خاص خود به یک موبایل استثنایی تبدیل شده اما در عین حال نیز از کاربر می خواهد که به شیوه ای کورکورانه ادعایش را باور کند و از داشتن آیفون لذت ببرد و دیگر به جزئیات کاری نداشته باشد.

این سایت روی مواردی تاکید دارد که به تعبیر اپل کلیدی خوانده شده اند و از آن جمله می توان به سرویس Apple Pay و دوربین دستگاه اشاره کرد. امنیت، حریم خصوصی و اکوسیستم اپلیکیشن نیز از دیگر مواردی هستند که در این سایت به آنها توجه شده است.

در آخرین صفحه نیز خلاصه ای از تمام موارد ذکر شده آمده است. در این صفحه کاربر تشویق می شود که سریع تر یک دستگاه آیفون بخرد و اندروید را کنار بگذارد یا اینکه لااقل اطلاعات خود در مورد آیفون را افزایش دهد.

البته بسیاری از کاربران حرفه ای از پذیرش بی چون و چرای این اطلاعات خودداری می کنند با این همه، روشن است که وبسایت جدید می تواند بسیاری از کاربران جدید را که درک درستی از تفاوت اندروید با iOS ندارند، با خود همراه سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • سامان
    سامان | ۳ مرداد ۱۳۹۴

    لطفا دقت شود: "اپل به تازگی اقدام به راه اندازی وبسایتی کرده تا به همگان نشان دهد ..." --> لينك اپل ارائه شده در مقاله، يك وب سايت جديد نيست بلكه صفحه اي جديد در سايت اپل است.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی